Lørdag aften kl. 20.30 viser vi håndboldlandskampen mellem Danmark og Spanien - LIVE på storskærm.Sidst fik DK bøllebank - nu er det tid til revanche - Spanskrør til Spanien!Vi disker op med lidt snolder i form af nachos, dip og måske lidt kage - eller hvad vi nu falder over. Drikkevarer kan jo købes i Klatten.
Mød frisk op! Giv lige en melding om du kommer. Tag endelig "den bedre halvdel" med - hvis du har sådan en. Ellers er du jo klart den bedste halvdel . . .
Vi ses - hilsen "Kickstarterne"PS: Kun en genstand pr. person
