Linkede begivenheder

  • Håndbold EM på storskærm: Januar 18, 2014Please login or register to sign up for this event.

Forfatter Emne: De spanske skal ha' klø! Endnu et Kickstarter-event . . .  (Læst 4463 gange)

Havtrold

  • Gæst
Sv: De spanske skal ha' klø! Endnu et Kickstarter-event . . .
« Svar #6 Dato: Januar 19, 2014, 03:52:12 am »
ej hvor hyggeligt  8)

Det var super hyggeligt. og det blev rigeligt sent for mig igen . . . Godnat  8)

Maren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1645
  • Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
Sv: De spanske skal ha' klø! Endnu et Kickstarter-event . . .
« Svar #5 Dato: Januar 18, 2014, 09:16:29 pm »
ej hvor hyggeligt  8)

Havtrold

  • Gæst
Sv: De spanske skal ha' klø! Endnu et Kickstarter-event . . .
« Svar #4 Dato: Januar 18, 2014, 01:33:07 pm »
Jeg er desværre til stor "dansemik" i Tyskland. Det lyder ellers hyggeligt.

Øv også Per. Jeg tænkte nok det var noget for dig og Bente. Men spændende med dans i Tyskland. I er vel snart på landsholdet inden for dans :-)

Per B.

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 427
  • Suzuki GSF 1250 SA Bandit, Benelli TRE-K 1130
Sv: De spanske skal ha' klø! Endnu et Kickstarter-event . . .
« Svar #3 Dato: Januar 18, 2014, 11:35:03 am »
Jeg er desværre til stor "dansemik" i Tyskland. Det lyder ellers hyggeligt.
Benelli: en drøm for den kreative maskinarbejder :)
Suzuki: navnet "Bandit" er velvalgt ;)

klattenadmin

  • Gæst
Sv: De spanske skal ha' klø! Endnu et Kickstarter-event . . .
« Svar #2 Dato: Januar 17, 2014, 09:19:04 pm »
kan desværre ikke komme til endnu et fantastisk initiativ

ps. når bliver stor vil jeg også være en "kickstarter"

Maren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1645
  • Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
De spanske skal ha' klø! Endnu et Kickstarter-event . . .
« Svar #1 Dato: Januar 17, 2014, 08:00:50 pm »
Lørdag aften kl. 20.30 viser vi håndboldlandskampen mellem Danmark og Spanien - LIVE på storskærm.
Sidst fik DK bøllebank - nu er det tid til revanche - Spanskrør til Spanien!

Vi disker op med lidt snolder i form af nachos, dip og måske lidt kage - eller hvad vi nu falder over. Drikkevarer kan jo købes i Klatten.

Mød frisk op! Giv lige en melding om du kommer. Tag endelig "den bedre halvdel" med - hvis du har sådan en. Ellers er du jo klart den bedste halvdel . . .

Vi ses - hilsen "Kickstarterne"

PS: Kun en genstand pr. person  8)
« Senest Redigeret: Januar 17, 2014, 08:07:31 pm af Maren »