MC Klatten forum
Nyheder:
Hjem
Forum
Hjælp
Søg
Kalender
Billeder/Media
Log ind
Registrér
MC Klatten forum
»
Information fra Klat til Klat
»
Begivenheder/Arrangementer/Køreture
»
Nytårsaftensfest
Linkede begivenheder
Nytårsaftensfest:
December 31, 2013
Please
login
or
register
to sign up for this event.
« forrige
næste »
Udskriv
Sider:
1
[
2
]
Forfatter
Emne: Nytårsaftensfest (Læst 12837 gange)
Per B.
Sr. Member
Indlæg: 427
Suzuki GSF 1250 SA Bandit, Benelli TRE-K 1130
Sv: Nytårsaftensfest
«
Svar #11 Dato:
December 21, 2013, 10:53:30 pm »
Med sikkerhed hen til Klatten
Logget
Benelli: en drøm for den kreative maskinarbejder
Suzuki: navnet "Bandit" er velvalgt
Maren
Administrator
Hero Member
Indlæg: 1645
Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
Sv: Nytårsaftensfest
«
Svar #10 Dato:
December 21, 2013, 10:48:15 pm »
Hen til Klatten eller med fra Klatten?
Logget
Havtrold
Gæst
Sv: Nytårsaftensfest
«
Svar #9 Dato:
December 21, 2013, 10:35:29 pm »
Hej Per
To damer? Jo hvorfor ikke? Det lød ikke forkert før du selv nævnte det :-)
Logget
Per B.
Sr. Member
Indlæg: 427
Suzuki GSF 1250 SA Bandit, Benelli TRE-K 1130
Sv: Nytårsaftensfest
«
Svar #8 Dato:
December 21, 2013, 08:57:46 pm »
Jeg ved godt det lyder helt forkert, og det bliver sikkert misforstået, men jeg spørger alligevel:
Må man tage 2 damer med?
Logget
Benelli: en drøm for den kreative maskinarbejder
Suzuki: navnet "Bandit" er velvalgt
Henning Muszynski
Sr. Member
Indlæg: 375
Ride hard - brake late
Sv: Nytårsaftensfest
«
Svar #7 Dato:
December 16, 2013, 03:06:41 pm »
ÅH hvilken herlig ide....
-det ville jeg da meget gerne... Hvis ikke lige det var fordi jeg til den tid er så langt væk
Doooh.
Jeg vil tænke på jer - nissepiger
og alle jer andre gamle nisser.... He he.
Logget
Loud pipes saves lives !
Finn Damkjær
Bestyrelse
Sr. Member
Indlæg: 329
Sv: Nytårsaftensfest
«
Svar #6 Dato:
December 16, 2013, 07:38:51 am »
Rigtig godt initiativ. Jeg har desværre lovet mig ud til anden side, men jeg håber at mange andre Klatter kan deltage.
Logget
2004 Aprilia Caponord ETV 1000
2018 Kawasaki Versys X-300
Havtrold
Gæst
Sv: Nytårsaftensfest
«
Svar #5 Dato:
December 15, 2013, 11:04:20 pm »
Og så lige et lille hyggeligt opslag om nytårsfesten . . . (ja, du skal kigge på pdf'en :-)
«
Senest Redigeret: December 15, 2013, 11:06:21 pm af Karen Lunderskov
»
Logget
klattenadmin
Gæst
Sv: Nytårsaftensfest
«
Svar #4 Dato:
December 15, 2013, 09:33:13 pm »
Super godt initiativ, hvis jeg på nogen måde er i nærheden af Kolding efter kl. 24, så kigger jeg helt sikkert ned og ser om der stadig er liv i festen
Logget
Per B.
Sr. Member
Indlæg: 427
Suzuki GSF 1250 SA Bandit, Benelli TRE-K 1130
Sv: Nytårsaftensfest
«
Svar #3 Dato:
December 15, 2013, 09:32:14 pm »
I kender det godt: julen er veloverstået, gaverne er gode og i har ædt som et .… (dyr med indvendig anatomi næsten magen til menneskers). Nu kan i så se frem til en nytårsaften med svineri fra bordbomber, nytårstorsk, billig champagne og svigermor på besøg. Eller værre endnu: på besøg hos svigermor!!
DET KAN DA HELDIGVIS GØRES BEDRE
, nemlig ved at komme til nytårsaftensfest i Klatten
Logget
Benelli: en drøm for den kreative maskinarbejder
Suzuki: navnet "Bandit" er velvalgt
Havtrold
Gæst
Sv: Nytårsaftensfest
«
Svar #2 Dato:
December 14, 2013, 10:37:14 am »
Der begynder at komme tilmeldinger. Det ser godt ud.
Du kan stadig nå at være med . . .
Logget
Maren
Administrator
Hero Member
Indlæg: 1645
Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
Nytårsaftensfest
«
Svar #1 Dato:
December 12, 2013, 09:50:46 pm »
Nissepigerne slår til igen
Vi skal få en god start på 2014
Maden bliver nok en overraskelse, men vi skal jo alligevel vide, hvor mange der tør at feste med os, så vi får købt ind til alle.
Hvis du opfører dig ordentligt, står chancerne godt for at få et glas champagne til midnat
Du må være din egen bartender, og vi beder om høflig selvbetjening af egne medbragte eller i Klatten købte herlige væsker.
Bestil billettet og meld dig til senest dagen inden Maren kører til Tyskland
Vi starter officielt 17.45, men hvis du keder dig, må du allerede være der en time inden og hjælpe med at pynte op.
Hilsen fra Karen & Maren
«
Senest Redigeret: December 12, 2013, 10:41:57 pm af Maren
»
Logget
Udskriv
Sider:
1
[
2
]
« forrige
næste »
MC Klatten forum
»
Information fra Klat til Klat
»
Begivenheder/Arrangementer/Køreture
»
Nytårsaftensfest