Forfatter Emne: Motorcykel tur i uge 29 eller 30 med ny tekst  (Læst 3747 gange)

Erik raagaard

• Full Member
Sv: Motorcykel tur i uge 29 eller 30 med ny tekst
« Svar #3 Dato: Juli 12, 2016, 05:43:42 pm »
Nu skal i snart sige til hvis i vil med
Køre på motorcykel.

Finn Damkjær

• Bestyrelse
  • Sr. Member
  • *
Sv: Motorcykel tur i uge 29 eller 30
« Svar #2 Dato: Juni 25, 2016, 06:01:53 pm »
Hej Erik

Det lyder som en god ide. Jeg kan ikke tage med, men kan varmt anbefale England. Det er et dejligt land at køre rundt i og det er ret let at finde steder at slå telt op eller finde B&B. hvis du vil undgå de mest overfyldte veje skal du trække nordpå. Måske sejle fra Amsterdam til newcastle. Derfra er der ikke langt til Lake District som er helt fantastisk. Jeg håber du finder nogen at følges med. Ellers er det bare med at finde nogen undervejs.
2004 Aprilia Caponord ETV 1000
2018 Kawasaki Versys X-300

Erik raagaard

• Full Member
Motorcykel tur i uge 29 eller 30 med ny tekst
« Svar #1 Dato: Juni 24, 2016, 08:37:48 pm »
Nu har jeg længe gået og ventet på at komme ud og køre en lang tur på mc.
turen går til England i en ca 10/12 dage
hvis var en eller to der havde lyst til at tage med, er man velkommen
kørslen til calais og toget til dover, vil gerne over og se det vestlige England og London på vejen. modtagelig for indskydelser. og museer fra krigen og en gang flot natur

Overnatninger bliver primært i telt, hvis det regner og det er vådt, finder jeg et B&B.
På turen bliver der ingen offroad ren touring, køre selv på en Yamaha xt 550 med sidetasker
Hvad er mest praktisk angående mad? men jeg tager min egen morgen mad med, bestående af havregryn, må jeg købe min mælk hver morgen

tlf. 29660844
mail: erikraagaard@mail.dk

MVH
Erik Raagaard
« Senest Redigeret: Juli 02, 2016, 07:08:33 pm af Erik raagaard »
Køre på motorcykel.