Forfatter Emne: Mandagstur  (Læst 6213 gange)

Roadrunner

• Gæst
Sv: Mandagstur
« Svar #6 Dato: August 04, 2015, 12:33:50 am »
Det var en super fin tur fra West Coast to East Coast  :)
Jeg kørte af mindre veje til Ribe og så sydpå langs vesterhavet. Der er nogle flotte vadehavsområder (vist nok en Nationalpark . . .)
Holdt pause ved Mandø og Højer Sluse. Ved Mandø havde jeg en lille "krise". Fremover skal jeg ikke parkere med snuden nedad i en p-bås. Manglede virkelig et bak-gear!!! Men fik hjælp af en sød dame og så gik det også.
Fra Højer gik det tjept til Kruså hvor der starter en fin vej langs Flensborg fjords kyst. I Sønderborg holdt jeg en pause ved havnen og borgen. Fik en snak med nogle soldater fra en eller anden krigsbåd. De spurgte om min mc var en Mercedes??? Øh, nej - og var ret overrasket over spørgsmålet  :o  Findes det overhovedet?
Fra Sønderborg kørte jeg til det nordlige Als og tog færgen fra Hardeshøj til Ballebro (tilbage i Jylland). Det tager kun et kvarter og kostede 20 kr. På færgen stod jeg og drømte om en soft-ice. Jeg ved der en hyggelig lille kiosk ved Ballebro og kunne lige se mig selv nyde en is der. Men øv, den havde lukket for idag. Fra færgen kørte jeg af flotte veje til Haderslev hvor jeg tog motorvejen hjem i en ruf - nu var jeg altså sulten.
Det var sjovt at køre på nye veje og i områder jeg ikke har set før. Især Vestkysten kender jeg ikke ret godt.
Jeg glæder mig til mange flere ture. Er der nogen som vil med ud og se på soft-ice en dag?  ;)

Jimmy Friis

• Full Member
« Svar #5 Dato: August 03, 2015, 01:29:53 pm »
Hej Karen

Ja brand ærgerligt men god tur til dig i det fine vejr.

Hilsen
Jimmy
Mvh.
Jimmy Friis
Goldwing Tour 1800 DCT
XJ 600 restoration edition

Roadrunner

• Gæst
« Svar #4 Dato: August 03, 2015, 10:56:10 am »
Hej Jimmy
Det var ærgerligt. Vejret er godt og det havde været hyggeligt med selskab. Jeg har taget den med ro her til morgen og kører ved 12-tiden.

Jimmy Friis

• Full Member
« Svar #3 Dato: August 03, 2015, 09:06:48 am »
Hej Karen det gik så ikke alligevel er kaldt på arbejde nu sorry men god tur mvh. Jimmy

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh.
Jimmy Friis
Goldwing Tour 1800 DCT

Jimmy Friis

• Full Member
« Svar #2 Dato: August 03, 2015, 08:12:42 am »
Skal lige i banken kl. 10 så kikker jeg forbi skal dog nok på arbejde ved 14 tiden så jeg brækker bare af til den tid

Mvh. Jimmy

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh.
Jimmy Friis
Goldwing Tour 1800 DCT

Roadrunner

• Gæst
Mandagstur
« Svar #1 Dato: August 02, 2015, 06:40:26 pm »
Hej Klatter
Er der nogen som stadig har ferie og er friske på en tur imorgen?
Jeg foreslår start fra klubben kl 10 og hjemkomst sidst på eftermiddagen. Vi kan stoppe og spise frokost undervejs.
Turen er ikke lavet endnu så jeg kan ikke sige hvad jeg finder på  :)
Men det bliver i et tempo hvor alle kan være med.
Giv gerne besked i aften om det har interesse . . .
Mange hilsner
Den ene Kickstarter
(Karen)
  8)