Er der nogen som vil med til Stumpemarked i Fredericia lørdag d. 19. oktober? Jeg har tænkt mig at køre der over om formiddagen (kl. 10-11), og kan godt lægge bil til, så der er plads til diverse indkøb

. Men at lave det som en lørdagstur på MC er da bestemt en mulighed!