MC Klatten forum
Nyheder:
Hjem
Forum
Hjælp
Søg
Kalender
Billeder/Media
Log ind
Registrér
MC Klatten forum
»
Information fra Klat til Klat
»
Begivenheder/Arrangementer/Køreture
»
Nytårstur
Linkede begivenheder
Nytårstur
: Januar 04, 2015
« forrige
næste »
Udskriv
Sider: [
1
]
Forfatter
Emne: Nytårstur (Læst 2695 gange)
Maren
Administrator
Hero Member
Indlæg: 1645
Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
Sv: Nytårstur
«
Svar #9 Dato:
Januar 05, 2015, 07:08:14 pm »
Til
Logget
Brian/hon750
Newbie
Indlæg: 23
Sv: Nytårstur
«
Svar #8 Dato:
Januar 05, 2015, 06:28:25 pm »
i siger bare til så gentager jeg gerne
Logget
Maren
Administrator
Hero Member
Indlæg: 1645
Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
Sv: Nytårstur
«
Svar #7 Dato:
Januar 04, 2015, 05:15:00 pm »
Tak for en god tur idag, for at starte i køre saison'en 2015. Jeg kan næsten ikke tænke på nogle steder, hvor vi IKKE har været: Brian førte os ikke kun på grusveje og lidt markveje, men også gennem meget muddrede skovveje og marker, sti'er, grøvter - jo endda gennem å'en
Logget
Brian/hon750
Newbie
Indlæg: 23
Sv: Nytårstur
«
Svar #6 Dato:
Januar 03, 2015, 07:29:58 am »
kl 12.00 ved klatten er fint .Vi
ses
Logget
Søren Buus
Full Member
Indlæg: 170
Sv: Nytårstur
«
Svar #5 Dato:
Januar 02, 2015, 08:50:21 pm »
Hardcore muddertur på Off'er giver motion
Jeg er klar parat Kl1200
Logget
Maren
Administrator
Hero Member
Indlæg: 1645
Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
Sv: Nytårstur
«
Svar #4 Dato:
Januar 02, 2015, 07:54:54 pm »
@Qrt: Hvis turen ikke skal slutte ved Klatten, men måske på en eller anden mark, så kan det muligvis lade sig at gøre
@Brian: Nå, ja, selvfølgelig - der står jo endnu en XT'er, som trænger til at blive kørt
Hvordan kunne jeg glemme det? Jep, så længe at vi er kun offroader, er jeg helt klar parat til det - om jeg overstår den "hardcore" del, er dog endnu et åbent spørgsmål
Skal vi sige kl 12.00?
«
Senest Redigeret: Januar 02, 2015, 07:57:16 pm af Maren
»
Logget
Brian/hon750
Newbie
Indlæg: 23
Sv: Nytårstur
«
Svar #3 Dato:
Januar 02, 2015, 06:23:06 pm »
Er klar til en hardcore muddertur på offroader hvis det er noget.Hvad siger de andre
Logget
Kurt Clausen
Full Member
Indlæg: 80
Sv: Nytårstur
«
Svar #2 Dato:
Januar 02, 2015, 04:45:46 pm »
En cykle tur kunne jeg godt trænge til, men min magelighed siger, at jeg kun køre ned ad bakke og i medvind.
Så hvis vi kan arrangere sådan en tur fra Klatten,
så en jeg med søndag eftermiddag
MvH
Qrt
Logget
Maren
Administrator
Hero Member
Indlæg: 1645
Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
Nytårstur
«
Svar #1 Dato:
December 30, 2014, 01:11:58 pm »
Der står noget med "nytårstur" på vores aktivitetskalender... er der nogen, som har tænkt sig at være med? Hvis jeres mc'er ikke er klare til at blive kørt om vinteren (lige som NTV'en, som nyder vinteren i stuen) , så kunne det jo blive til en cykel tur
(det kunne også være en motivation til dem, der har urealistike nytårsmåler som "at tabe sig" eller "motionere mere") muahh
«
Senest Redigeret: December 30, 2014, 01:14:21 pm af Maren
»
Logget
Udskriv
Sider: [
1
]
« forrige
næste »
MC Klatten forum
»
Information fra Klat til Klat
»
Begivenheder/Arrangementer/Køreture
»
Nytårstur