Har du gode ideer til hvad der kunne være et klubarrangement næste år?
Så har du muligheden for at de bliver til noget. Torben (formand), Thomas (tidligere kendt som "Benelli Thomas") og jeg, er "Aktivitetsudvalget" og vi vil gerne være flere. Du kan deltage i udvalget når vi mødes eller kontakte os med dine forslag.
Kom evt. til formødet i klubben imorgen torsdag d. 13.11 kl. 19.