Ole har gjort et stort arbejde med den nye hjemmeside, som nu har taget form.
På mødet vil Ole forklare, fortælle og forhåbentlig løse de problemer vi måtte have med at finde rundt på siden og forum.
Alle kan også komme med input, forslag og ideer til siden og den videre udvikling af den og forum.
Håber rigtig mange møder op den 8. oktober kl. 19.00.
Pbv. Torben