MC Klatten forum
Nyheder:
Hjem
Forum
Hjælp
Søg
Kalender
Billeder/Media
Log ind
Registrér
MC Klatten forum
»
Information fra Klat til Klat
»
Begivenheder/Arrangementer/Køreture
»
Hotdog - vi skal spise de resterende pølser
Linkede begivenheder
Hotdog - vi skal spise de resterende pølser
: Oktober 28, 2014
« forrige
næste »
Udskriv
Sider: [
1
]
Forfatter
Emne: Hotdog - vi skal spise de resterende pølser (Læst 1746 gange)
Maren
Administrator
Hero Member
Indlæg: 1645
Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
Hotdog - vi skal spise de resterende pølser
«
Svar #1 Dato:
Oktober 26, 2014, 03:07:49 pm »
Så har vi 2 hender fuld pølser tilbage - som skal spises. De kunne trylles om til hotdog på tirsdag - for 10dkk
«
Senest Redigeret: Oktober 26, 2014, 06:20:48 pm af Maren
»
Logget
Udskriv
Sider: [
1
]
« forrige
næste »
MC Klatten forum
»
Information fra Klat til Klat
»
Begivenheder/Arrangementer/Køreture
»
Hotdog - vi skal spise de resterende pølser