Linkede begivenheder

  • Hotdog - vi skal spise de resterende pølser: Oktober 28, 2014

Forfatter Emne: Hotdog - vi skal spise de resterende pølser  (Læst 1746 gange)

Maren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1645
  • Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
Hotdog - vi skal spise de resterende pølser
« Svar #1 Dato: Oktober 26, 2014, 03:07:49 pm »
Så har vi 2 hender fuld pølser tilbage - som skal spises. De kunne trylles om til hotdog på tirsdag - for 10dkk
« Senest Redigeret: Oktober 26, 2014, 06:20:48 pm af Maren »