MC Klatten forum
Nyheder:
Hjem
Forum
Hjælp
Søg
Kalender
Billeder/Media
Log ind
Registrér
MC Klatten forum
»
Information fra Klat til Klat
»
Begivenheder/Arrangementer/Køreture
»
After Season Party
« forrige
næste »
Udskriv
Sider: [
1
]
Forfatter
Emne: After Season Party (Læst 2359 gange)
Henning Muszynski
Sr. Member
Indlæg: 375
Ride hard - brake late
Sv: After Season Party
«
Svar #6 Dato:
Oktober 27, 2014, 01:08:47 am »
Havde weekend med mine sønner. Og en drukfest var nok ikke lige det vi skulle med til. Beklager sådan er det når klatter bliver ældre og har børn. Slatten eller ej.
Logget
Loud pipes saves lives !
Klaus Mikkelsen
Sr. Member
Indlæg: 208
Sv: After Season Party
«
Svar #5 Dato:
Oktober 06, 2014, 11:24:59 pm »
Vi er nogen der stadig er på mc ture, som hvis vejret tillader forventer en tur syd over, evt Berlin, derfor er det om vinteren der er tid.
Logget
Søren Buus
Full Member
Indlæg: 170
Sv: After Season Party
«
Svar #4 Dato:
Oktober 06, 2014, 12:19:27 am »
Stor forvirring om tilmelding. Her mener jeg dato'er i sms
Og så er Klatten måske blevet SLATTEN
I de gode gamle dage kunne Vi fint lave en fest med fulde huse og Folk
Logget
Maren
Administrator
Hero Member
Indlæg: 1645
Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
Sv: After Season Party
«
Svar #3 Dato:
Oktober 05, 2014, 07:23:15 pm »
Godt så Niels! Jeg har også købt in til longdrinks
Kom bare tørstig!
Vi fester alligevel, se her:
http://www.mc-klatten.dk/forum/index.php?topic=367.msg1291#msg1291
«
Senest Redigeret: Oktober 05, 2014, 07:33:19 pm af Maren
»
Logget
Niels
Sr. Member
Indlæg: 214
BMW F800GS - Yamaha XT600E - Kawasaki ER5
Sv: After Season Party
«
Svar #2 Dato:
Oktober 05, 2014, 05:58:05 pm »
Ønsker ikke spisning, vil bare drikke mig fuld.
Logget
Claus Andersen
Sr. Member
Indlæg: 237
En frø er en frø
After Season Party
«
Svar #1 Dato:
Oktober 05, 2014, 05:15:31 pm »
Hej alle
Afstemningen bliver kun brugt til at identificere interesse og eller rette fejl. som fx tilmeldingsfrist for kort. for dyr osv.
PS svar gerne på flere muligheder
Med venlig hilsen
Claus og Kickstarterne
Logget
"go twin go Ducati"
Udskriv
Sider: [
1
]
« forrige
næste »
MC Klatten forum
»
Information fra Klat til Klat
»
Begivenheder/Arrangementer/Køreture
»
After Season Party