MC Klatten forum
Nyheder:
Hjem
Forum
Hjælp
Søg
Kalender
Billeder/Media
Log ind
Registrér
MC Klatten forum
»
Information fra Klat til Klat
»
Begivenheder/Arrangementer/Køreture
»
After-season party
Linkede begivenheder
After-season party:
Oktober 11, 2014
Please
login
or
register
to sign up for this event.
« forrige
næste »
Udskriv
Sider: [
1
]
Forfatter
Emne: After-season party (Læst 4223 gange)
Keld Rasmussen
Bestyrelse
Sr. Member
Indlæg: 353
Sv: After-season party
«
Svar #12 Dato:
Oktober 14, 2014, 09:22:23 am »
Ja en god Fest Maren.
Logget
Maren
Administrator
Hero Member
Indlæg: 1645
Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
Sv: After-season party
«
Svar #11 Dato:
Oktober 13, 2014, 11:08:13 pm »
@ Birthe: Det var mig da en fornøjelse!
ukuelig -> Nyt ord
Logget
Birthe
Full Member
Indlæg: 93
Sv: After-season party
«
Svar #10 Dato:
Oktober 13, 2014, 10:29:27 pm »
Tak til Maren for hendes ukuelige arbejde med mad og sjusser
Tak til Jer der ryddede op for mig. Jeg nåede ikke frem til søndag formiddag.
Logget
Maren
Administrator
Hero Member
Indlæg: 1645
Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
Sv: After-season party
«
Svar #9 Dato:
Oktober 13, 2014, 08:13:28 am »
Tak til alle der har været med med deres god humør, for hjælpen og tilbud til hjælpen. Det var da igen en hyggelig fest synes jeg
@Per: Baren, den blæste vi da hele nat, kan du huske det? Det er derfor, du ikke havde det så godt igår. Og også tak til dig, at du ville hjælpe med oprydning (sikke de sidste slatter, der lokkede dig ned i klubben
)
Logget
Per B.
Sr. Member
Indlæg: 427
Suzuki GSF 1250 SA Bandit, Benelli TRE-K 1130
Sv: After-season party
«
Svar #8 Dato:
Oktober 12, 2014, 07:54:02 pm »
Det siges at en fest skal kunne mærkes for at være god. Og jeg har kunnet mærke denne her hele dagen i dag
Jeg var i klubben lidt i 12 for at hjælpe lidt med oprydningen, men jeg mødte kun Jimmy og baren var som blæst! Tak til de meget aktive mennesker, både for festen og for oprydningen.
Logget
Benelli: en drøm for den kreative maskinarbejder
Suzuki: navnet "Bandit" er velvalgt
Niels
Sr. Member
Indlæg: 214
BMW F800GS - Yamaha XT600E - Kawasaki ER5
Sv: After-season party
«
Svar #7 Dato:
Oktober 10, 2014, 06:31:37 pm »
Det lyder hyggeligt, jeg kigger også forbi.
Logget
Maren
Administrator
Hero Member
Indlæg: 1645
Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
Sv: After-season party
«
Svar #6 Dato:
Oktober 10, 2014, 03:34:52 pm »
Så sprang Keld og Henny også på i sidste øjeblikke
Logget
Maren
Administrator
Hero Member
Indlæg: 1645
Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
Sv: After-season party
«
Svar #5 Dato:
Oktober 05, 2014, 07:28:08 pm »
Så kom here flere forskellige tråd med forskellige indhold om det samme emne.
Bare for at undgå misforståelser:
[move]Vi skal feste uanset, hvor mange der er tilmeldt!
[/b][/color][/size][/move][/color]
Menu'en vil nok være andeledes. Opdatering fra mig vil følge!
«
Senest Redigeret: Oktober 05, 2014, 07:30:05 pm af Maren
»
Logget
Claus Andersen
Sr. Member
Indlæg: 237
En frø er en frø
Sv: After-season party
«
Svar #4 Dato:
Oktober 05, 2014, 05:20:41 pm »
:'(After Season Party er i princippet aflyst pga. manglende opbagning (kun 6 har tilmeldt sig)
Vi afholder en mindre fællesspisning for dem der har tilmeldt sig, såfremt de stadig ønsker at deltage - og vi findere noget mad på dagen for de indbetalte penge.
For dem der helt opgiver, og ikke længere ønsker at deltage vil de indbetalte penge blive betalt tilbage, og i bedes venligst sende mig navn, (som på indbetalingen) og konto nummer så pengene kan blive tilbagebetalt
Claus
Logget
"go twin go Ducati"
Peter Krogsten
Full Member
Indlæg: 171
Sv: After-season party
«
Svar #3 Dato:
Oktober 03, 2014, 01:29:55 pm »
Pokkers også. Der er jeg lovet væk til 25-års fødselsdag hos min svigersøn.
Logget
Motorcyklister ved, hvorfor hunde har hovedet ud af vinduet, når de kører i bil.
Maren
Administrator
Hero Member
Indlæg: 1645
Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
Sv: After-season party
«
Svar #2 Dato:
September 30, 2014, 06:37:57 pm »
Husk at melde jer på, ellers skal jeg jo have alle de gode drinks med migselv
Logget
Roadrunner
Gæst
After-season party
«
Svar #1 Dato:
September 18, 2014, 11:01:04 pm »
Det lakker mod enden . . .
. . . på sæsonen men vi går ikke ned på festlige arrangementer!
Kom til After-season party i Klatten lørdag d. 11.10.
Det vil flyde med lækker mad og dejlige drikke i stride strømme.
Glæd dig
Hilsen Touring Claus, Karen & Maren Kickstarter
«
Senest Redigeret: Oktober 08, 2014, 12:01:03 pm af Maren
»
Logget
Udskriv
Sider: [
1
]
« forrige
næste »
MC Klatten forum
»
Information fra Klat til Klat
»
Begivenheder/Arrangementer/Køreture
»
After-season party