MC Klatten forum
Nyheder:
Hjem
Forum
Hjælp
Søg
Kalender
Billeder/Media
Log ind
Registrér
MC Klatten forum
»
Information fra Klat til Klat
»
Begivenheder/Arrangementer/Køreture
»
Invitation til Åbent Hus
« forrige
næste »
Udskriv
Sider: [
1
]
Forfatter
Emne: Invitation til Åbent Hus (Læst 1969 gange)
Niels
Sr. Member
Indlæg: 214
BMW F800GS - Yamaha XT600E - Kawasaki ER5
Sv: Invitation til Åbent Hus
«
Svar #2 Dato:
Maj 29, 2014, 02:02:24 pm »
Super. Jeg har delt den på MCG og Facebook.
Logget
Roadrunner
Gæst
Invitation til Åbent Hus
«
Svar #1 Dato:
Maj 29, 2014, 09:48:11 am »
Hej Klatter
Husk at vi holder
Åbent Hus Torsdag d. 19.6.
Her er en pdf med invitationen. Download den og del den med dem du kender
fx på facebook eller print og hæng den op på jobbet.
Vi håber på rigtig mange gæster til Åbent hus!
Logget
Udskriv
Sider: [
1
]
« forrige
næste »
MC Klatten forum
»
Information fra Klat til Klat
»
Begivenheder/Arrangementer/Køreture
»
Invitation til Åbent Hus