Forfatter Emne: Invitation til Åbent Hus  (Læst 1969 gange)

Niels

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 214
  • BMW F800GS - Yamaha XT600E - Kawasaki ER5
Sv: Invitation til Åbent Hus
« Svar #2 Dato: Maj 29, 2014, 02:02:24 pm »
Super. Jeg har delt den på MCG og Facebook. :)

Roadrunner

  • Gæst
Invitation til Åbent Hus
« Svar #1 Dato: Maj 29, 2014, 09:48:11 am »
Hej Klatter
Husk at vi holder
Åbent Hus Torsdag d. 19.6.
Her er en pdf med invitationen. Download den og del den med dem du kender
fx på facebook eller print og hæng den op på jobbet.
Vi håber på rigtig mange gæster til Åbent hus!