Linkede begivenheder

• Fællestur til åbning af Bakken: April 11, 2025Please login or register to sign up for this event.

Forfatter Emne: Bakken åbner  (Læst 2816 gange)

Jimmy Friis

• Full Member
Bakken åbner
« Svar #1 Dato: Januar 17, 2025, 02:48:17 pm »
Vi tager morgenmaden i Klatten kl. 09:00, rundstykker og kaffe.
Jeg køber morgenbrød og tilbehør til alle som er tilmeldt FORUM pris ca. 30 kr. betales på dagen til mig
Vi kører fra Klatten kl. 10:00, med kurs mod Valby Touring Klub.

Vi tager tager motorvejen til Storebælt, hvor der bliver opsamling, tis- og kaffe- pause på Q8 tanken afkørselen er umiddelbart efter betalings anlægget (husk at tilmelde jer nummerplade genkendelse, så er det hele meget nemmere) efter Storebælt tager vi de mindre veje over Sjælland til Valby, herefter køre vi i samlet trop ind til Nørrebrogade med Valby MC. Herfra tager politiet over så det bliver en god oplevelse at køre kortege med 3-5000 andre motorcykler, til Bakken

Der bliver indlagt kaffe og spise pauser.

Den endelige rute er lagt op og hedder Jimmy Rute

Hos Valby MC holder vi en god lang kaffe pause inden vi kører mod Nørrebrogade ca. kl. 15:00

Arrangementet kører efter denne tidsplan:
Motorcykeloptoget starter fra Nørrebrogade, og der er paradekørsel til Dyrehavsbakken via Tuborgvej og Strandvejen. Opmarchen starter klokken 16:30, og afgang med politieskorte er klokken 19:00

Vi forventer at være hjemme i Kolding efter kl. 24:00, hvis vi skal se Bakken

HVIS VEJRET DRILLER BLIVE TUREN AFLYST. Men som det ser ud nu, bliver det fint vejr

Jeg opdaterer løbende

Hilsen
Jimmy
« Senest Redigeret: April 08, 2025, 07:53:40 am af Jimmy Friis »
Mvh.
Jimmy Friis
Goldwing Tour 1800 DCT
XJ 600 restoration edition