Hej.
Jeg er blevet spurgt om vi kan stille med 4-5 motorcykler (gerne flere) af forskellig art i forbindelse med et personalearrangement på Kolding pædagogseminarium onsdag d.28/5-2014. Jeg har sagt foreløbig ja, med forbehold. De forventer bare at vi møder frem med motorcyklerne og svarer på spørgsmål om det at køre på MC. Der er måske et par stykker der kan tænke sig at få en kort bagsædetur.
Tidsrammen hedder afgang Klatten kl.16:45, fremvisning og snak samt evt køreture til kl.18:00.
Jeg er blevet lovet at der er en lille erkendtlighed til dem som møder frem

.