MC Klatten forum
Nyheder:
Hjem
Forum
Hjælp
Søg
Kalender
Billeder/Media
Log ind
Registrér
MC Klatten forum
»
Information fra Klat til Klat
»
Begivenheder/Arrangementer/Køreture
»
torsdags køretur.
« forrige
næste »
Udskriv
Sider: [
1
]
Forfatter
Emne: torsdags køretur. (Læst 3526 gange)
Maren
Administrator
Hero Member
Indlæg: 1645
Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
Sv: torsdags køretur.
«
Svar #8 Dato:
April 03, 2014, 05:16:03 pm »
Der var ikke nogen, der skrev en opslag til det idag kl 17 - mon ikke det er en dato i ole's private kalender? det kan vi andre da ikke se
Logget
klattenadmin
Gæst
Sv: torsdags køretur.
«
Svar #7 Dato:
April 03, 2014, 05:04:57 pm »
Kommer du ikke og køre en tur nu her ved 17 tiden
Logget
Maren
Administrator
Hero Member
Indlæg: 1645
Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
Sv: torsdags køretur.
«
Svar #6 Dato:
April 03, 2014, 04:48:30 pm »
Hov hov hov - jo da. Men lad' os nu se hvor længe det holder
Logget
klattenadmin
Gæst
Sv: torsdags køretur.
«
Svar #5 Dato:
April 03, 2014, 04:39:33 pm »
Hva dælen Maren, har du ikke fået lavet din ntv lygte endnu?
Logget
Maren
Administrator
Hero Member
Indlæg: 1645
Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
Sv: torsdags køretur.
«
Svar #4 Dato:
April 03, 2014, 01:57:06 pm »
Der er en ny medlem, som vil hente sin mc i Lunderskov. Jeg ved ikke, hvad hun blev enig om og med hvem, men jeg skal være nede i klubben kl 19.00, så tager jeg det derfra.
Logget
Roadrunner
Gæst
Sv: torsdags køretur.
«
Svar #3 Dato:
April 03, 2014, 01:01:02 pm »
Hej Erik
Der "plejer" at være afgang kl. 18. Jeg kan desværre ikke i aften. Men måske kommer der andre. Bare mød og og se hvad der sker :-)
Hilsen Karen
Logget
Erik raagaard
Full Member
Indlæg: 53
Sv: torsdags køretur.
«
Svar #2 Dato:
April 03, 2014, 11:12:34 am »
er der så nogen der vil med mig ud og køre tur kl. 6 inden vi i tager klatten
mvh erik
Logget
Køre på motorcykel.
Erik raagaard
Full Member
Indlæg: 53
torsdags køretur.
«
Svar #1 Dato:
April 02, 2014, 06:12:30 pm »
hej klatter.
jeg hørt der nogen der vi ud køre tur i morgen inde de tager i klatten, hvad tid på dagen er det.
mvh erik
Logget
Køre på motorcykel.
Udskriv
Sider: [
1
]
« forrige
næste »
MC Klatten forum
»
Information fra Klat til Klat
»
Begivenheder/Arrangementer/Køreture
»
torsdags køretur.