MC Klatten forum
Nyheder:
Hjem
Forum
Hjælp
Søg
Kalender
Billeder/Media
Log ind
Registrér
MC Klatten forum
»
Information fra Klat til Klat
»
Begivenheder/Arrangementer/Køreture
»
Torsdagstur - ja da
« forrige
næste »
Udskriv
Sider: [
1
]
Forfatter
Emne: Torsdagstur - ja da (Læst 2682 gange)
Roadrunner
Gæst
Sv: Torsdagstur - ja da
«
Svar #4 Dato:
Marts 27, 2014, 10:10:16 pm »
Citat fra: Erik raagaard efter Marts 27, 2014, 05:20:57 pm
jeg vil gerne køre med, hvis jeg havde noget der kunne følge med
Jamen hvad kører du da på, siden du ikke mener du kan følge med?
Det behøver ikke altid at gå så hurtigt
Logget
Erik raagaard
Full Member
Indlæg: 53
Sv: Torsdagstur - ja da
«
Svar #3 Dato:
Marts 27, 2014, 05:20:57 pm »
jeg vil gerne køre med, hvis jeg havde noget der kunne følge med
Logget
Køre på motorcykel.
Maren
Administrator
Hero Member
Indlæg: 1645
Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
Sv: Torsdagstur - ja da
«
Svar #2 Dato:
Marts 27, 2014, 04:48:24 pm »
Undtagelsesvis vil jeg ikke være med til det idag, skal være lidt focusered på at lave NTV'en klar til den store rejse
Logget
Roadrunner
Gæst
Torsdagstur - ja da
«
Svar #1 Dato:
Marts 27, 2014, 02:37:16 pm »
Vi skal da ud og køre i aften . . . . kl 18 as usual
Logget
Udskriv
Sider: [
1
]
« forrige
næste »
MC Klatten forum
»
Information fra Klat til Klat
»
Begivenheder/Arrangementer/Køreture
»
Torsdagstur - ja da