MC Klatten forum
Nyheder:
Hjem
Forum
Hjælp
Søg
Kalender
Billeder/Media
Log ind
Registrér
MC Klatten forum
»
Information fra Klat til Klat
»
Begivenheder/Arrangementer/Køreture
»
Aftentur?
Linkede begivenheder
Aftentur?:
Marts 25, 2014
Please
login
or
register
to sign up for this event.
« forrige
næste »
Udskriv
Sider: [
1
]
Forfatter
Emne: Aftentur? (Læst 3751 gange)
klattenadmin
Gæst
Sv: Aftentur?
«
Svar #8 Dato:
Marts 26, 2014, 11:52:32 am »
Tak fro ture jan. koldt men godt
Logget
hhrt65
Gæst
Sv: Aftentur?
«
Svar #7 Dato:
Marts 25, 2014, 05:20:28 pm »
Kommer alligevel..
Sent from my iPad using Tapatalk
Logget
hhrt65
Gæst
Sv: Aftentur?
«
Svar #6 Dato:
Marts 25, 2014, 01:36:31 pm »
Min datter er kommet på besøg så jeg kan desværre ikke i aften alligevel..
Sent from my iPad using Tapatalk
Logget
klattenadmin
Gæst
Sv: Aftentur?
«
Svar #5 Dato:
Marts 25, 2014, 12:47:51 pm »
Jeg er klar
Logget
Maren
Administrator
Hero Member
Indlæg: 1645
Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
Sv: Aftentur?
«
Svar #4 Dato:
Marts 25, 2014, 08:54:02 am »
Hej Hans! Ja, der er en tur iaften, mindst Karen & jeg, og alle andre, der er kl 18.00 køreklar (med fuld tank) ved klatten
Logget
hhrt65
Gæst
Sv: Aftentur?
«
Svar #3 Dato:
Marts 25, 2014, 08:04:50 am »
Er der køretur her i aften ? Hvis ja hvornår køres der så fra klubben ?
Sent from my iPad using Tapatalk
Logget
Roadrunner
Gæst
Sv: Aftentur?
«
Svar #2 Dato:
Marts 24, 2014, 10:00:32 pm »
Jeps, jeg er med . . . igen
Logget
Maren
Administrator
Hero Member
Indlæg: 1645
Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
Aftentur?
«
Svar #1 Dato:
Marts 24, 2014, 09:49:44 pm »
Er der stemning igen for en aftentur kl 18.00 (inden uren bliver stillet om)?
Logget
Udskriv
Sider: [
1
]
« forrige
næste »
MC Klatten forum
»
Information fra Klat til Klat
»
Begivenheder/Arrangementer/Køreture
»
Aftentur?