Hej alle,
Vejrudsigten er rigtig god for imorgen, derfor synes Karen og jeg, at vi skulle udnytte det. Vi starten endnu tidliger end sidste gang.
Hvis du kan holde fri tidlig fra arbejde og har lyst til at være med, kom til Klatten senest kl 17.00 med god humør og fuld tank

Ingen tilmelding, bare møde op til tiden.
Vi ses