MC Klatten forum
Nyheder:
Hjem
Forum
Hjælp
Søg
Kalender
Billeder/Media
Log ind
Registrér
MC Klatten forum
»
Information fra Klat til Klat
»
Begivenheder/Arrangementer/Køreture
»
Aftentur starter kl 18.00 ( igen igen)
Linkede begivenheder
Aftentur starter kl 18.00 ( igen igen)
: Marts 18, 2014
« forrige
næste »
Udskriv
Sider: [
1
]
Forfatter
Emne: Aftentur starter kl 18.00 ( igen igen) (Læst 2579 gange)
klattenadmin
Gæst
Sv: Aftentur starter kl 18.00 ( igen igen)
«
Svar #3 Dato:
Marts 17, 2014, 09:24:44 pm »
lyder fantastisk, vi ses
Logget
Roadrunner
Gæst
Sv: Aftentur starter kl 18.00 ( igen igen)
«
Svar #2 Dato:
Marts 17, 2014, 09:14:03 pm »
Jeps, vi ses
Logget
Maren
Administrator
Hero Member
Indlæg: 1645
Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
Aftentur starter kl 18.00 ( igen igen)
«
Svar #1 Dato:
Marts 17, 2014, 08:57:25 pm »
Hej alle,
Engang til opråb til en tidlig aftentur, selvom vejet ikke er så fremragende som i sidste uge.
Og igen: Husk at komme med fuld tank, så vi ikke bruger tid på tankstation. Ingen tilmelding, bare møde op til tiden.
Vi ses
Logget
Udskriv
Sider: [
1
]
« forrige
næste »
MC Klatten forum
»
Information fra Klat til Klat
»
Begivenheder/Arrangementer/Køreture
»
Aftentur starter kl 18.00 ( igen igen)