Forfatter Emne: Kulturnat  (Læst 3600 gange)

Henning Muszynski

• Sr. Member
  • Ride hard - brake late
Sv: Kulturnat
« Svar #4 Dato: Juni 22, 2021, 11:51:46 am »
Husk at få lavet en ordentlig løfter til 125 eren. Den var ved at brase sammen sidst.
Loud pipes saves lives !

Per B.

• Sr. Member
  • Suzuki GSF 1250 SA Bandit, Benelli TRE-K 1130
« Svar #3 Dato: Juni 02, 2021, 08:23:26 pm »
Er der andre som synes om idéen med køreture (bortset fra Jesper op mig)? Det kan måske blive lidt besværligt, men det handler jo om MC kørsel.

Idéen med en køreskole som nabo er ikke sådan lige at realisere. Kommunen bestemmer enerådigt hvor, og om, foreninger mm. får plads.
Benelli: en drøm for den kreative maskinarbejder :)
Suzuki: navnet "Bandit" er velvalgt ;)

Jesper Andersen

• Newbie
  • *
« Svar #2 Dato: Juni 02, 2021, 05:32:02 pm »
Jeg synes da, at det var en glimrende ide, med at tilbyde små ture til interesserede. Det ville da forhåbentligt også skabe lidt liv omkring "boden". jeg stiller gerne op med mc.
Tænker da også, at en mc med sidevogn kunne være et hit for store og for små.
Måske en MC køreskole (Mike) kunne være interesseret i en bod ved siden af, Klatten sørger for blikfang og bagsædetur, køreskolen står for det efterfølgende gode tilbud ?
Jesper

Per B.

• Sr. Member
  • Suzuki GSF 1250 SA Bandit, Benelli TRE-K 1130
Kulturnat
« Svar #1 Dato: Maj 31, 2021, 09:43:21 pm »
Nu er coronasituationen blevet sådan, at Kolding Kommune genopliver Kulturnatten d. 27. august.

Klatten har selvfølgelig søgt om at være tilstede med en stand. Det er ikke afgjort endnu, om vi overhovedet får lov til at være med. Svaret kommer inden midten af juni måned.

Jeg har skrevet til kommunen, at vi laver en stand med en "børne motorcykel" (hvis Claus vil låne 125´eren ud igen), kaffe, brochurer, klatflag, og hvad vi ellers plejer at have.
Men det ville være fint med andre idéer, når vi nu har prøvet dette her et par gange.

Da Kulturnatten blev aflyst var temaet genforeningen. Kan vi lave noget der? Eller skal vi køre ture med folk? Eller have en PC med et racerspil? Eller vise billeder fra klatture? Eller????

Alle forslag er velkomne, bare vi kan holde stillestående aktiviteter indenfor ca. 3x3 meter  :)

Bare skriv her i tråden, eller kontakt mig personligt.
Benelli: en drøm for den kreative maskinarbejder :)
Suzuki: navnet "Bandit" er velvalgt ;)