Sådan, dato'en nærmer sig!
Jeg kender ruten endnu ikke.
Men jeg har tænkt mig, at vi mødes fra kl 9.30 i Klatten til morgenmad, og vi kører fra klatten kl 11.oo
Så kan man selv bestemme, fra hvornår man vil være med. Jeg skal dog ved, hvem der kommer til morgenmad mht indkøb.
Omkostninger bliver så delt, vil dog ikke være en formue.
Hen ad turen, vil der være en pølse-snak, drikkevarer skal dog enhver selv have med.
Så er der en dag tilbage, for at tjekke, om der er nok knopper på dækene - jeg satser på, at vi vil have alvorlig brug for dem

Mudder-hilsen fra Maren
