MC Klatten forum
Nyheder:
Hjem
Forum
Hjælp
Søg
Kalender
Billeder/Media
Log ind
Registrér
MC Klatten forum
»
Information fra Klat til Klat
»
Begivenheder/Arrangementer/Køreture
»
Løvfaldstur - den pæne
Linkede begivenheder
Løvfaldstur - den pæne:
Oktober 26, 2014
Please
login
or
register
to sign up for this event.
« forrige
næste »
Udskriv
Sider: [
1
]
Forfatter
Emne: Løvfaldstur - den pæne (Læst 3175 gange)
Roadrunner
Gæst
Sv: Løvfaldstur - den pæne
«
Svar #10 Dato:
November 05, 2014, 05:24:53 pm »
Ja, jeg havde et par stykker. De er lagt op lige nu. Du må gerne flytte dem over i det første album :-)
Logget
Maren
Administrator
Hero Member
Indlæg: 1645
Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
Sv: Løvfaldstur - den pæne
«
Svar #9 Dato:
November 03, 2014, 08:45:54 pm »
Så kom der få billeder på media:
http://www.mc-klatten.dk/media/thumbnails.php?album=56
er der nogen, der har flere?
Logget
Keld Rasmussen
Bestyrelse
Sr. Member
Indlæg: 353
Sv: Løvfaldstur - den pæne
«
Svar #8 Dato:
Oktober 28, 2014, 09:59:28 pm »
Tak til dem som deltog. Og stor tak til Birthe for de lækre boller og kage det var jo et rent overflødighedshorn.
Hilsen Ham med MC Pølsevognen.
Logget
Maren
Administrator
Hero Member
Indlæg: 1645
Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
Sv: Løvfaldstur - den pæne
«
Svar #7 Dato:
Oktober 28, 2014, 08:10:02 am »
Ja, det var en fin fælles tur for at afslutte den onroad-saison. Hyggelig, at have så mange Klatter med.
Så kom vi hjem til Klubben kl 16. Birthe ville komme med kage til os. Men ho, klokken var jo faktisk først kl 15 - vintertid! Så gik vi i gang med at lave kaffe, andre vaskede deres mc'er eller fandt på noget andet. Og så kom også Birthe med kage og rundstykker. Tak for det
Logget
Peter Krogsten
Full Member
Indlæg: 171
Sv: Løvfaldstur - den pæne
«
Svar #6 Dato:
Oktober 27, 2014, 04:34:48 pm »
Fin tur, godt sted, og ordentligt vejr. Rart at kunne deltage med lidt bagageplads. Kan man ønske mere?
Logget
Motorcyklister ved, hvorfor hunde har hovedet ud af vinduet, når de kører i bil.
Roadrunner
Gæst
Sv: Løvfaldstur - den pæne
«
Svar #5 Dato:
Oktober 26, 2014, 06:49:50 pm »
Det var en super fin dag. Tak til Keld for at have fundet en flot rute med bløde sving. Vejret var faktisk ok, vi fik ingen regn. Der var indlagt pause ved stranden hvor Keld tryllede grillpølser frem som vi nød i stille vejr og med flot udsigt over vandet.
Ejner stiftede en ny pris: Årets Fighter. For at sætte mange aktiviteter igang og og kaste sig ud i projekter. Den gik til Touring Claus (tidligere kendt som ræser-Claus). Hans nyeste projekt er at sætte en MZ'er med sidevogn i stand men ellers er han også at finde når folk skal have hjælp til lidt af hvert i klubben. Claus fik en flot MZ- kasket som bevis på prisen.
Tak for en hyggelig dag til alle jer som var med.
Logget
Peter Krogsten
Full Member
Indlæg: 171
Sv: Løvfaldstur - den pæne
«
Svar #4 Dato:
Oktober 22, 2014, 06:29:05 pm »
Jeg vil gerne med på turen, men jeg har et mindre problem. Den MC jeg har nu, er jo mildt sagt ikke nogen vaks vårhare, og på de ture jeg har været har jeg kæmpet en brav kamp nede bagi for ikke at blive helt væk. Det er lidt ærgerligt for mig, og også for alle de andre der skal snegle sig afsted i 2' gear fordi jeg nu - igen - ligger 500 meter eller mere bagude.
Hvis jeg nu fik at vide hvor rastestedet og de varme pølser er, kunne jeg i god tid køre derop, spise pølsder, drikke kaffe og sparke på dækkene sammen med klatterne, og så daffe hjemad i mit eget tempo, hvor vi så mødes i Klatten tilsidst.
Så det store spørgsmål er nu: Hvor er de varme pølser? Hvis det er hemmeligt, så send mig en pm.
Logget
Motorcyklister ved, hvorfor hunde har hovedet ud af vinduet, når de kører i bil.
Keld Rasmussen
Bestyrelse
Sr. Member
Indlæg: 353
Sv: Løvfaldstur - den pæne
«
Svar #3 Dato:
Oktober 18, 2014, 03:18:45 pm »
DEN PÆNE LØVFALDSTUR.
Turen starter fra KLATTEN Søndag 26/10 Kl 11 og forventes afsluttet kl 16.
undervejs vil der være et depot hvor der vil blive serveret en Grill pølse eller to.
Pris pr pølse med brød og snask 10kr.
Forplejning der ud over, kaffe vand og andet bedes man selv medbringe.
Når vi er tilbage i Klatten er der Kaffe Og Kage. Som Birthe den flinke kone, har lavet til os.
KOM BARE DO.
Hilsen Keld.
«
Senest Redigeret: Oktober 24, 2014, 01:15:56 pm af Keld Rasmussen
»
Logget
GBM
Gæst
Sv: Løvfaldstur - den pæne
«
Svar #2 Dato:
Oktober 17, 2014, 03:33:57 pm »
øh... hvad tid??
god weekend
Grethe
Logget
Torben Krag
Full Member
Indlæg: 99
Løvfaldstur - den pæne
«
Svar #1 Dato:
Marts 10, 2014, 09:17:35 am »
Vi tager igen ud og ser på kulørte blade.
Gerne i mindre vand end i 2013.
Hvem vil arrangere turen??? Man må gerne være flere om det !
«
Senest Redigeret: Juli 15, 2014, 09:27:31 am af Maren
»
Logget
Hvorfor sidde inde, når alt håb er ude.
Udskriv
Sider: [
1
]
« forrige
næste »
MC Klatten forum
»
Information fra Klat til Klat
»
Begivenheder/Arrangementer/Køreture
»
Løvfaldstur - den pæne