Linkede begivenheder

• Ø Tur 2014: August 23, 2014 - August 24, 2014Please login or register to sign up for this event.

Forfatter Emne: Ø Tur  (Læst 5828 gange)

Roadrunner

• Gæst
Sv: Ø Tur
« Svar #10 Dato: August 24, 2014, 09:04:18 pm »
Tusind tak for hyggeligt selskab på turen - Maren, Birthe, Kurt, Jørgen, Keld + familie.
Dejligt med godt humør selvom vejret var svingende.

Tak Keld, for at du havde arrangeret en god weekend, med en fin rute over til campen og fundet et så hyggeligt sted at bo.

Jeg har fundet bonen for vores madindkøb til lørdag aften. Det var 300 kr. Vi var 8 som spiste så det bliver 37,50 kr for hver - tak :-)

Jeg håber der kommer en ø-tur næste år og at vi måske bliver lidt flere. Så mange klubture er der jo ikke. Det ville være fedt om flere bakkede op om det.

maybom

• Gæst
« Svar #9 Dato: August 18, 2014, 09:57:46 am »
Jeg vil også gerne med på ø-tur.
Kommer til fælles morgenmad i Klatten lørdag morgen.
Vi holder fest i løbeklubben fredag aften, så venligst ingen høje lyde til morgenkaffen !!!

Maren

• Administrator
  • Hero Member
  • Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
« Svar #8 Dato: August 17, 2014, 11:39:31 am »
Som jeg kunne forstå Keld i torsdags, er planen nu, at vi mødes først lørdag morgen i klubben til morgenmad, og så starter turen.
Så kan vi deltage i Kulturnatten, og starte Ø-turen til fælles alligevel.
@Keld: Kan du lige bekrafte det (og måske lave om på datoerne i kalenderen? )

klattenadmin

• Gæst
« Svar #7 Dato: August 15, 2014, 02:17:13 pm »
Argh! jeg fik sagt at jeg kunne komme med, men kan se at jeg ikke kan afsætte unger, så det bliver næste gang :(

Finn Damkjær

• Bestyrelse
  • Sr. Member
  • *
« Svar #6 Dato: August 12, 2014, 08:06:28 pm »
Jeg bliver nødt til at melde fra til Ø-tur igen. Børnebørnene har meldt deres ankomst og de har første prioritet da jeg ikke ser dem så tit.
2004 Aprilia Caponord ETV 1000
2018 Kawasaki Versys X-300

Birthe

• Full Member
« Svar #5 Dato: August 10, 2014, 12:00:20 pm »
Da jeg også deltager i Kulturnsttens arrangement bliver det også først lørdag formiddag for mit vedkommende. Så Finn, kan jeg køre sammen med dig??

Keld Rasmussen

• Bestyrelse
  • Sr. Member
  • *
« Svar #4 Dato: August 09, 2014, 11:40:54 pm »
Mød bare op det er ikke nødvendig at tilmelde sig . Men man må gerne.
Hilsen Keld

Finn Damkjær

• Bestyrelse
  • Sr. Member
  • *
« Svar #3 Dato: August 09, 2014, 08:33:28 pm »
Jeg e også med. Det er alt for længe siden jeg har deltaget i en Ø-tur. På grund af vores engagement i kulturnatten kan jeg først komme lørdag formiddag.
2004 Aprilia Caponord ETV 1000
2018 Kawasaki Versys X-300

Birthe

• Full Member
« Svar #2 Dato: August 09, 2014, 07:55:10 pm »
Hej keld.
Kan man nå at komme med??
Har tidligere afmeldt mig, men får tid alligevel.
Hilsen Birthe

Keld Rasmussen

• Bestyrelse
  • Sr. Member
  • *
Ø Tur
« Svar #1 Dato: Marts 09, 2014, 08:05:44 pm »
 Hej KLATTER.
Så skal v ha gang i vores Ø tur.
Som John siger FYN er en Ø.
Årets ø tur går til mc-camp FYN. Som ligger ved Ringe. se deres side på www.mc-campfyn.dk
For dem som vil have en seng at sove i , skal de selv resevere værlser i god tid , der er fine værlser og fine badeværlser.
Flot teltplads med gode læ forhold.
Til dem der har lyst er der fælles afg fra klatten fredag kl 16 fra klatten. med tur af små veje og vi spiser undervejs jeg regner med vi er fremme kl 19.
Mon ikke vi laver en fællestur Lørdag.
Lørdag bruger vi deres Grill og laver godt mad. Jeg laver gerne mad. Kød salat brød Pris 70kr pr mand, er der peng i overskud går de til vin/øl/vand. Der kan købes morgenmad pris 50Kr pr overnatning, og det er et flot morgenbord, Tilmeld gerne men ikke nødvendig.
når vi griler og bruger deres terasse køber vi selvfølglig vin/øl/vand af dem til rimelige priser. Drikkevare som man nyder i telt området må man selv medbring. Se deres side.  Det bliver så hygligt.

Hilsen Keld. 23629759

Update 17.Aug: Vi mødes lørdag kl 9.00 til morgenmad i Klatten, afgang kl 10.00. Da Keld ikke selv kan køre på mc (pga brækked fod) skal vi så finde ud, på hvilke veje vi tager derud.
« Senest Redigeret: August 17, 2014, 05:21:04 pm af Maren »