Linkede begivenheder

• Bestyrelsesmøde kl 19.00, 12 Marts - AFLYST / UDSAT: Marts 12, 2020

Forfatter Emne: Bestyrelsesmøde kl 19.00, 12 Marts - AFLYST / UDSAT  (Læst 3923 gange)

Maren

• Administrator
  • Hero Member
  • Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
Sv: Bestyrelsesmøde kl 19.00, 12 Marts - AFLYST
« Svar #3 Dato: Marts 12, 2020, 12:12:10 pm »
Mødet i aften er udsat, da der ikke er nogle emner, der trænger til at blive behandlet.
Vi finder en ny dato, så snart der er kommet mere ro på - evlt online.

Henning Muszynski

• Sr. Member
  • Ride hard - brake late
Sv: Bestyrelsesmøde kl 19.00, 12 Marts
« Svar #2 Dato: Marts 10, 2020, 12:06:45 am »
Forslag:
Som medlem af værkstedsudvalget kunne jeg tænke mig at vi kunne arrangere en eller flere aftener med snak og praktik om vinterklargøring, service på din mc. Både for medlemmer og andre der kunne komme og høre om råd og info med alt om teknik.
Der kunne tages emner op på vores facebook side og emner kunne gennemgås i værkstedet. Lidt a la motorlære. Bare efter brugernes forslag.
Det kunne lægges i oktober - november. Eksempelvis 2-3 aftener som en start.

Værkstedet fungerer efter min bedste mening udmærket, som det plejer. Der er dog et ønske om at klatter lader være med at bruge hylder og kroge som opbevaringsplads til skrammel, motorer og kasser med ubestemmelige sager... alle uden navn. Så vi ved strengt taget ikke hvis det er.. og det tager plads fra dem som egentlig har et "aktivt" projekt kørende.
Forbedrigsforslag: Lampe udenfor, lyddæmpning af udsug og flytning af dækmaskine.... ingen action. Er der ingen der gider arbejde ? Eller er det organisering der mangler?
Loud pipes saves lives !

Maren

• Administrator
  • Hero Member
  • Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
Bestyrelsesmøde kl 19.00, 12 Marts - AFLYST / UDSAT
« Svar #1 Dato: Marts 02, 2020, 08:19:43 pm »
Medlemmer møde / formøde kl 19.00
Udvælgene (aktivitets-, bar-, garage-, værksted-, ...) må gerne informere bestyrelse skriftlig/mundtlig , hvis der er nyheder, som skal ind i bestyrelsesreferat eller som skal diskuteres.
« Senest Redigeret: Marts 12, 2020, 01:22:34 pm af Maren »