Linkede begivenheder

• Køretur "Dart Track" Fredag 22 maj: Maj 22, 2020Please login or register to sign up for this event.

Forfatter Emne: Køretur "Dart Track" Fredag 22 maj  (Læst 6306 gange)

Roadrunner

• Gæst
Sv: Køretur "Dart Track" Fredag 22 maj
« Svar #11 Dato: Maj 27, 2020, 07:46:39 pm »
Det ser ud til at have været en rigtig god tur og sjov måde at gøre det på. Og fine billeder! Jeg ville godt nok rigtig gerne have været med. Håber det kan lade sig gøre igen en dag.

Poul Erik Pedersen

• Newbie
  • *
« Svar #10 Dato: Maj 26, 2020, 03:06:55 pm »
Tak for godt fremmøde til vores første Dart Track.
Søren, Finn, Erik, Jimmy, Johnny, Bruno, Michael og Tovholderen.
Udvælgelse af destination gik rigtig godt  måske var pilene skæve, måske for meget sidevind, første mulige destination blev  Lunderskov som af en eller anden grund blev fravalgt.
Men så trådte Erik i karakter og ramte den nordlige strandkant på Djursland, vi blev enige om at korrigere  en enkelt km. mod vest, så hed det Bønnerup Strand.
Finn  førte an ad små og mindre veje med god hastighed men alle fulgte med, efter 189 km for nogle 192 km for andre nåede vi frem til Bønnerup Strand til velfortjent Pause.
Hjemturen ledte Finn os ned over Djursland mod og gennem Aarhus og der begyndte regnen. Hvordan resten af hjemture gik ved jeg ikke da jeg forlod gruppen i Aarhus, men jeg har hørt at alle er hjemme.
Tak for god opbakning
Poul Erik

Johnny

• Gæst
« Svar #9 Dato: Maj 25, 2020, 06:05:57 pm »
Tak for en rigtig god tur! :)

Finn Damkjær

• Bestyrelse
  • Sr. Member
  • *
« Svar #8 Dato: Maj 23, 2020, 09:13:58 pm »
Ja, det var en fin tur. I var gode til at fømge efter. Kunne godt mærke at jeg ikke har særligt mange km i r..en endnu.  Dejligt med endnu en Caponord i klubben. Det er jo en italiener og de har jo temperament.  Min valgte fx at den ikke ville stoppe da jeg kom hjem. Når jeg slog tænding fra, fortsatte startmotoren med at køre. Jeg fik dog demonteret sædet mens motoren kørte og skruede pluskablet af batteriet. Jeg formoder det er starterrelæet startrelæet der er kaput.
2004 Aprilia Caponord ETV 1000
2018 Kawasaki Versys X-300

boxofspace

• Gæst
« Svar #7 Dato: Maj 23, 2020, 07:36:15 pm »
Her er lidt fotos fra en absolut fin dag. Super koncept. Finn D. tog fronten med hans GPS, og personligt kørte jeg 390 km . Turen gik til Bønnerup Strand på Djursland. Ad omveje

Andre har nok taget flere fotos.

Et sted vi holdt for tog, og et mere fra hjemkomsten. Tøj til tørre

Sendt fra min MI MAX 3 med Tapatalk

Johnny

• Gæst
« Svar #6 Dato: Maj 21, 2020, 06:11:03 pm »
jeg deltager. Dog med forbehold, hvis dartpilen ender i nærheden af Dannevirke.
Jeg har nemlig ikke tid til at holde og vente på grænsen åbner :P

Erik raagaard

• Full Member
« Svar #5 Dato: Maj 21, 2020, 10:15:21 am »
Min far prøver og ramme bornholm
Køre på motorcykel.

Finn Damkjær

• Bestyrelse
  • Sr. Member
  • *
« Svar #4 Dato: Maj 20, 2020, 04:27:42 pm »
Jeg kommer også fredag.
2004 Aprilia Caponord ETV 1000
2018 Kawasaki Versys X-300

boxofspace

• Gæst
« Svar #3 Dato: Maj 20, 2020, 01:11:49 pm »
Jeg dukker op på Fredag ...hvis det bliver Nordjylland...så overvejer jeg lige , skal noget senere på eftermiddagen nemlig

Sendt fra min MI MAX 3 med Tapatalk

Maren

• Administrator
  • Hero Member
  • Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
« Svar #2 Dato: Maj 13, 2020, 05:58:30 pm »
Dart Track bliver ikke  udsat - men vi skal måske have styr på antal deltager.
Derfor: meld dig til her i tråden, hvis du ønsker at være med. Vi må se, om vi kaster flere dart for at undgå en "forsamling" af flere end 10 personer.
Kom endeligt ud og hils på dine klat-venner efter en lang corona pause  8)

Keld Rasmussen

• Bestyrelse
  • Sr. Member
  • *
Køretur "Dart Track" Fredag 22 maj
« Svar #1 Dato: Januar 21, 2020, 08:30:09 pm »
Redigeret af Maren:  Turen til "Bikers rest" er aflyst, da den allerede er fuld booket - vi må finde en anden dato for turen til bikers rest.

Køretur "Dart Track" Fredag 22 maj kl 9.00
tovholder: Poul Erik

Ideen med dart track er en mc tur for dem der gerne vil køre mange kilometer på kort tid (  færdselsloven overholdes ) og hvor man møder op uden at kende destinationen.

Destinationen findes ved at kaste en dart pil på et danmarkskort som er afgrænset af Limfjord i nord, Storebælt i øst, Dannevirke i syd,  Vestkysten i vest og inden for området kun bro faste øer.

Man kan vælge mellem flere destinationer og man kører i små grupper 3 til 4 hvor ruten aftales inden afgang    (en lille gruppe giver hurtigere køretid)

Afgang og ankomst tid samt km. til destination noteres og ank. dokumenteres med gruppe billede af byskilt.

Retur tur til klatten aftales i gruppen og behøver ikke være den somme som udturen.

De forskellige track data og billeder samles i en digital logbog som er  (bliver) tilgængelig på vores hjemmeside.

Tovholder. Poul Erik
« Senest Redigeret: Maj 13, 2020, 05:58:51 pm af Maren »