Hej alle klatter.
I har alle for noget tid siden fået en SMS med indkaldelse til generalforsamlingen søndag den 9. marts, kl. 13 i klubben.
Det slog mig at der vist ikke var kommet indkaldelse her på hjemmesiden, så derfor dette.
Husk at indsende eventuelle forslag til behandling på generalforsamlingen senest 8 dage før - gerne på en mail til mig.
Her er dagsordenen:
1. Valg af dirigent og referent.
2. Formandens beretning.
3. Fremlæggelse og godkendelse af regnskab.
4. Beretning fra udvalgene.
5. Indkomne forslag.
6. Valg af bestyrelsesmedlemmer.
- Valg af kasserer – Jens genopstiller.
- Valg af bestyrelsesmedlem – Claus K. genopstiller ikke.
- Valg af suppleant til bestyrelsen.
- Valg af den ene revisor og revisor-suppleant.
7. Eventuelt.
Vel mødt
pbv.
Torben