Lyder som en hyggelig ide Søren. Jeg er dog fanget med unger, så jeg håber jeg kan logge dem med på banen, og håber vi ses derude
Hej Alle. Det handler nok om noget konkurrence, I bedømt Trial. så det med deltagelse er nok lidt svært, men Vi kan jo tage derud. Og så har Jeg muligvis noget i ærmet Hvad med et rundstykke i klatten først kl. 0833