Hej alle Klatter!
Bianca og Peer, Klat - venner fra Kiel, inviterer til en mc camping weekend i September.
En af deres venner, som har en bondegård, vil gerne låne hans mark ud til det.
Da det er et større projekt for dem, skal de vide i tide, hvor mange vi bliver, (også mht at reservere sanitet, telt osv).
Peer og Bianca glæder sig til at se så mange Klatter som mulig, også dem, som De endnu ikke har mødt.
Der vil være et festtelt, toiletter, øl, vin, softdrinks, morgenmad og aftensmad ved bålet.
Det vil komme til at koste ca 200 DKK, men det ved de først sikkert, når antallet af deltagere er kendt.
De vil også gerne byde på en mc-tur, hvis der er interesse (Ja, der er da interesse!!)
Der er 2 weekender at vælge imellem: 5/6 September og 12/13 September.
Bianca vil gerne vide, hvornår de fleste har tid til det.
Skriv gerne en kommentar, også om begge weekender kunne passe.
Vi skal beslutte os inden slutningen af marts.
Invitation kan også læses på tavlen i Klatten