Forfatter Emne: MC - Tour til Peer og Bianca i September  (Læst 2360 gange)

Torben Krag

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 99
Sv: MC - Tour til Peer og Bianca i September
« Svar #2 Dato: Marts 17, 2014, 10:28:59 am »
Hej alle Klatter.

Lige en opfordring til at I får meldt tilbage meget snart, om I vil med til Kiel i september, og i hvilken af de to weekender der passer jer bedst.
Vi skal snart melde tilbage til Bianca og Per !

Der hænger og en seddel på tavlen i klubben, hvor I kan skrive jer på.

Torben
Hvorfor sidde inde, når alt håb er ude.

Maren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1645
  • Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
MC - Tour til Peer og Bianca i September
« Svar #1 Dato: Februar 17, 2014, 10:20:21 pm »
Hej alle Klatter!
Bianca og Peer, Klat - venner fra Kiel,  inviterer til en mc camping weekend i September.
En af deres venner, som har en bondegård, vil gerne låne hans mark ud til det.
Da det er et større projekt for dem, skal de vide i tide, hvor mange vi bliver, (også mht at reservere sanitet, telt osv).
Peer og Bianca glæder sig til at se så mange Klatter som mulig, også dem, som De endnu ikke har mødt.
Der vil være et festtelt, toiletter, øl, vin, softdrinks, morgenmad og aftensmad ved bålet.
Det vil komme til at koste ca 200 DKK, men det ved de først sikkert, når antallet af deltagere er kendt.

De vil også gerne byde på en mc-tur, hvis der er interesse (Ja, der er da interesse!!)

Der er 2 weekender at vælge imellem: 5/6 September og 12/13 September.
Bianca vil gerne vide, hvornår de fleste har tid til det.
Skriv gerne en kommentar, også om begge weekender kunne passe.
Vi skal beslutte os inden slutningen af marts.

Invitation kan også læses på tavlen i Klatten
« Senest Redigeret: Februar 18, 2014, 10:25:15 pm af Maren »