Hej Klatter
Klatten bliver repræsenteret med en stadeplads som vi plejer. Dem som gerne vil bidrage med MC, for udstilling kan få yderligere oplysning på forum senere i denne uge.
Kolding kommune er på banen igen efter ferien i næste uge. jeg forventer vi sætter Klattens pavilion op selv om den er for stor. forventer tilgivelse er bedre end tilladelse, men lad os nu se hvad de siger.
Jeg har bestilt strøm til standen så kaffe og PC er muligt, selv om der står nej på planen.
Jeg ville gerne have et par racere med som blikfang, så her må Henning og Michael gerne byde ind. Claus stiller sin til rådighed.
Vi mangler en bil med træk så hvis der er en Klat der er frisk på trailer kørsel, vil jeg hjertens gerne have et praj for planlægning.
Vi skal være på Nicolai kirkeplads d. fredag d. 24/8
Pratisk info fra kommunen:Medmindre andet er aftalt individuelt, gælder nedenstående:
Opsætning af stande/boder kl. 12.00 – 15.30
Kulturnat kl. 16.00 – 22.00
Nedtagning kl. 22.00
I har 3x3 meter til rådighed. Skal I bruge pavilloner, skal disse selv medbringes. Hvis det blæser, skal I sørge for ballast, så pavillonerne ikke flyver væk.
Der bliver bestilt strøm til de boder, der har bedt om det. Hvis det skal ændres, skal vi vide det senest den 10. august.
Biler og andre transportmidler skal være væk fra området senest kl. 15.00. Der er gratis parkering ved Nytorv 11, Ålegården og Warmingsgade. Der er også mange andre parkeringsmuligheder, men forvent en masse trafik i midtbyen. Se flere parkeringspladser her: Parkering
Det er først muligt at få biler ind på pladsen efter kl. 22.00, da området er spærret for motorkøretøjer.
20 cykler er for meget ved standen.
Jeg kan gøre det at i får lidt ekstra plads ved siden af (3 x 3 meter) som vist på billedet vedhæftet:
Det røde er hvor jeres stand cirka er placeret. Det blå er jeres ekstra plads. I må fylde til hvor vægen stopper.
Alternativt kan de andre parkerer deres cykler langs Bredgade som er markeret med rød her se vedhæftet billed

:
Med venlig hilsen
Jimmy
2788 0781