MC Klatten forum
Nyheder:
Hjem
Forum
Hjælp
Søg
Kalender
Billeder/Media
Log ind
Registrér
MC Klatten forum
»
Information fra Klat til Klat
»
Begivenheder/Arrangementer/Køreture
»
Super Bowl 2014 i Klatten
Linkede begivenheder
Super Bowl på storskærm i Klatten:
Februar 03, 2014
Please
login
or
register
to sign up for this event.
« forrige
næste »
Udskriv
Sider: [
1
]
Forfatter
Emne: Super Bowl 2014 i Klatten (Læst 2927 gange)
Maren
Administrator
Hero Member
Indlæg: 1645
Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
Sv: Super Bowl 2014 i Klatten
«
Svar #4 Dato:
Januar 26, 2014, 11:47:41 pm »
Hej Klatter!
Jeg ønsker også god fornøjelse og et spændende spil, så i holder ud og kan være vågen hen til kampen slutter - men god nat alligevel
Logget
microlaxx
Gæst
Sv: Super Bowl 2014 i Klatten
«
Svar #3 Dato:
Januar 22, 2014, 08:55:37 pm »
Tilslutter mig Karen
Logget
Havtrold
Gæst
Sv: Super Bowl 2014 i Klatten
«
Svar #2 Dato:
Januar 21, 2014, 08:23:31 pm »
Det er jo midt om natten! Der håber jeg på at sove rigtig godt. Men god fornøjelse, Hr Natteravn!
Logget
Finn Damkjær
Bestyrelse
Sr. Member
Indlæg: 329
Super Bowl 2014 i Klatten
«
Svar #1 Dato:
Januar 21, 2014, 12:55:43 pm »
Hej. Er der stemning for at mødes i Klatten og se Super Bowl 2014 mellem Denver Broncos & Seattle Seahawks på storskærm:
. Så vidt jeg kan se er det muligt at streame kampen gratis til PC
. Optakten begynder søndag aften kl 2300 og selve kampen fra kl0030 - 0430. Jeg kan selv først være i klubben omkring kl 23. Kom frisk
Logget
2004 Aprilia Caponord ETV 1000
2018 Kawasaki Versys X-300
Udskriv
Sider: [
1
]
« forrige
næste »
MC Klatten forum
»
Information fra Klat til Klat
»
Begivenheder/Arrangementer/Køreture
»
Super Bowl 2014 i Klatten