Linkede begivenheder

• Arbejdsweekend: Oktober 23, 2015 - Oktober 25, 2015Please login or register to sign up for this event.

Forfatter Emne: Forbedring af Klatten  (Læst 4472 gange)

Finn Damkjær

• Bestyrelse
  • Sr. Member
  • *
Sv: Forbedring af Klatten
« Svar #6 Dato: Oktober 20, 2015, 10:04:02 pm »
Jeg vil være i Klatten fra kl14 fredag og går i gang med at klargøre baren til beklædning. Derefter er det strømskinner i loftet der står på programmet. En elektriker vil være velkommen.
2004 Aprilia Caponord ETV 1000
2018 Kawasaki Versys X-300

Per B.

• Sr. Member
  • Suzuki GSF 1250 SA Bandit, Benelli TRE-K 1130
« Svar #5 Dato: Oktober 14, 2015, 07:36:28 pm »
Bare rolig Birthe.

Løvfaldsturen bliver kørt alligevel, så kom du bare ned i Klatten om søndagen. Kjeld laver en lækker tur til os.
Benelli: en drøm for den kreative maskinarbejder :)
Suzuki: navnet "Bandit" er velvalgt ;)

Birthe

• Full Member
« Svar #4 Dato: Oktober 10, 2015, 07:56:54 pm »
Hvorfor laver man arbejdsweekend på samme dato som en længe annonceret arrangement??
Arbejdsweekend til forskønnelse af lokaler burde ligge uden for sæsonen.
Der er masser af vinterweekender hvor dette kunne lade sig gøre.
Bare min mening, da jeg hellere vil på løvfaldstur i oktober hvor chancen for godt vejr er større end i november.
Hilsen Birthe

Niels

• Sr. Member
  • BMW F800GS - Yamaha XT600E - Kawasaki ER5
« Svar #3 Dato: Oktober 04, 2015, 10:01:58 pm »
Hvis der ikke kommer noget andet i vejen, den weekend, så hjælper jeg gerne med at sænke liften i gulvet. :)

Mvh Niels

Keld Rasmussen

• Bestyrelse
  • Sr. Member
  • *
« Svar #2 Dato: Oktober 04, 2015, 04:50:35 pm »
Hej Per.
Jeg kan deltage Lørdag efter kl 14 og muligvis fredag aften.

Hilsen Keld.

Ps det er en dårlig ide at aflyse løvfalds Turen Da den står i vores Kalender. så synes den skal holdes fast, og jeg ligger gerne ruten.

Per B.

• Sr. Member
  • Suzuki GSF 1250 SA Bandit, Benelli TRE-K 1130
Forbedring af Klatten
« Svar #1 Dato: September 28, 2015, 09:26:30 pm »
Hej Klatter

Nu er det blevet tid til at gøre noget ved Klatten igen. Derfor laver vi en ARBEJDSWEEKEND, som løber fra fredag d. 23 oktober kl. 16, til søndag d. 25. kl. ??

I klublokalet skal vi have færdiggjordt baren med tæppefirkanter, og der skal sættet ny belysning op, så Finns store arbejde med at forskønne lokalet bliver færdigt.
Værkstedet har også et par projekter, nemlig nedsænkning af endnu en lift i gulvet og opsætning af udsugning, så vi kan teste motorer uden at blive forgiftet.

Når du tilmelder dig, så skriv gerne hvad DU gerne vil deltage i, og HVORNÅR du kan deltage. Du behøver ikke nødvendigvis at være med hele weekenden, og så bliver det lidt nemmere at planlægge.

Den uheldige bivirkning af dette arrangement er, at den pæne løvfaldstur sansynligvis ikke kan blive i denne weekend, men den kunne jo flyttes til d. 8. november. Har nogen lyst til at planlægge en tur for os asfaltkørere på denne dato, så kom endelig frem af skjulet.

Vel mødt i Klatten.
Per
Benelli: en drøm for den kreative maskinarbejder :)
Suzuki: navnet "Bandit" er velvalgt ;)