Heller ikke i år kan jeg være med til juleafslutningen. Desværre er det efterhånden blevet en dårlig tradition, at jeg skal arbejde på denne dag.
Men når jeg nu ikke kan være med, så kan jeg da levere EN JULEHISTORIE. Idéen og emnet er kraftigt inspireret, nogle ville sige tyvstjålet fra tidligere tiders julehistorier i Touring Nyt.
Jeg undskylder på forhånd, nok specielt til formanden, hvis jeg har fornærmet nogen. Det hele er kun ment som sjov.
GLÆDELIG JUL TIL ALLE KLATTER!