Hej Klatter
Tirsdag d. 30 kl. 19.30 kommer Svend Fagan og fortæller lidt omkring det at køre en dragster MC med op til 700 hestekræfter, om sporten generelt, samt hvordan han selv kom igang.
Svend Fagan kører i Team Paddy, som holder til her i Kolding. Svend er tidligere Europa mester i 2012, yderligere 2 gange Hollands mester i 2009 og 20012 - Svend medbringer sin hjemmebyggede 4,5 m grønne dragster, som vi alle kan få et kig på i værkstedet.
Svend gør sig klar til alle typer spørgsmål, som kom frit frem.
http://www.team-paddy.com/Arrangør Klatten RR-Team