Første pløse "Tirsdag" bliver til Pølse Onsdag.
D. 08.04.2026. Kl. 18.00. Tager vi en fælles tur til Skodborg MC.
Her griller De gode pølser til biker venlige priser, & baren er åben. Kom med og se Deres fine klub hus.
Bliver aflyst hvis det regner meget.
Vel mødt.
Bedste hilsner.
Søren S.