Hej er der nogle der vil med på tur, i morgen 1 Maj, nogle af os lønslaver har fri.
jeg laver en tur til Billund hvor der er et argm for Mc og div køretøjer. se mere på.
susogbonneshave.dk Afg fra klatten kl 17. Køre af småveje.
Kom NU.
Hilsen Keld. 23629759
