Linkede begivenheder

• Kvie Sø - Pandekagehus 29. juni 2023 kl. 18.00: Juni 29, 2023Please login or register to sign up for this event.

Forfatter Emne: OBS NY DATO - Kvie Sø - Pandekagehus.  (Læst 2976 gange)

Rene Hinrich

• Administrator
  • Full Member
  • Kører på en Honda NT1100D
Sv: Kvie Sø - Pandekagehus.
« Svar #3 Dato: Juni 11, 2023, 07:47:54 pm »
Jo, det talte vi om.
Nu starter vi med en kulinarisk udflugt. Så tænker jeg, at vi bygger på med måske en søndagstur, hvor vi kan komme lidt længere væk og have tid til at besøge et sted. Jeg brygger noget sammen og ser hvad damerne tænker om det. Så kan de bidrage med input.

Klaus Mikkelsen

• Sr. Member
Sv: Kvie Sø - Pandekagehus.
« Svar #2 Dato: Juni 11, 2023, 07:25:48 pm »
Døbte vi ikke den tøseturen i går, hvor pigerne foreslog den.
Godt gået René.

Rene Hinrich

• Administrator
  • Full Member
  • Kører på en Honda NT1100D
OBS NY DATO - Kvie Sø - Pandekagehus.
« Svar #1 Dato: Juni 11, 2023, 05:58:10 pm »
OBS.NY DATO ONSDAG D. 28. JUNI.
Grundet den dystre vejrudsigt på torsdag flyttes arrangementet til i morgen onsdag. Vejrudsigten ser væsentlig bedre ud og da vi skal spise udendørs, er det lidt sjovere når solen skinner og øllen ikke bliver fortyndet af regnvejr.

Tur til Kvie Sø Pandekagehus med spisning, torsdag d. 29. juni 2023. ONSDAG d. 28.
Afgang fra Klubben kl. 18.00.

En rigtig hyggelig tur til Kvie Sø hvor vi skal besøge Pandekagehuset og spise aftensmad. En bondepandekage og Westmalle Dubbel, samt dessertpandekage går man aldrig helt fejl af. Men der er også mange andre muligheder.

Af hensyn til bordbestilling er tilmelding obligatorisk og seneste frist er tirsdag d. 27. juni.

Vi kører fra Klubben kl. 18.00 og bordet er klar kl. 19.15. Turen til Kvie Sø bringer os gennem Jordrup, Veerst og Vorbasse. Vi kører mere eller mindre den direkte vej så det ikke bliver for sent med spisningen. Når vi er færdige og har slået mave kører vi hjemover via Tofterup, Holsted, Foldingbro, Vamdrup og retur til Klatten.

Turen er på i alt: 143 km og forventet hjemkomst er ca. 22.00.

Turen bliver kørt i roligt tempo så alle kan følge med. Jeg kan anbefale denne tur også til evt. bagsædepassagerer.

https://kvie-soe.dk/
« Senest Redigeret: Juni 27, 2023, 05:07:57 pm af Rene Hinrich »