Jeg gad godt at tage på vinter shelter tur. Dato'en skal nok findes, men hvordan er stemning, hvem er interesseret? Jeg vil finde en shelter med bålhytte -det må jeg så se, om det lykkes. Så er der en semi-offroad tur til shelteren. Og dem der ikke vil køre på mc, kan jo tage bilen (og evtl tage noget mad/brænde med)? Update:
Dato'en er fundet og shelteren også, se billedet .
http://felsted-spejder.dk/shelter.htmlhttps://www.google.dk/maps/dir/''/felsted+shelter+maps+google/@54.970424,9.5106654,15.5z/data=!4m8!4m7!1m0!1m5!1m1!1s0x47b34fbb466839f5:0x5d57b9858260f22b!2m2!1d9.5150213!2d54.9709424KFUM Spejderne Felsted, Tornhøjvej 18, 6200 Aabenraa
Nu kan vi glæde os til en hyggeligt sammenvære og starte med at planlægge detajlerne.
Mit forslag er:
Vi laver fælles indkøb og deler omkostninger. (excl sprut) Hvis nogen hellere vil sørge for sig selv, skriv så gerne en kommentar nede i tråden.
Det ville også være dejjjjligt, hvis dem, der kører i bil, kan tage noget grej for dem med, der kører på mc 
Vedkommende må også gerne skrive kommentar, hvis det er tilfælde. Jeg har en kæmpe gryde, som vi så kunne bruge. Og hvis jeg kunne slippe for lidt oppakning ville det være alletiders.
Update: jeg kører ikke på mc til shelteren, da jeg skal holde min arm i ro.
Men jeg kan tage oppakning med, for dem, der vil køre på mc - så tage det med i klatten i morgen aften.
Jeg regner med at være ved shelteren kl 16.30 plus/minus.
Så, dvs, dem, der kører på mc skal evtl selv aftale med hinanden, om mødested/til holder eller ej.
Der er ingen gæster, der har tilmeldt sig på turen.
Jeg kører sandsynligvis til Tyskland før eller efter shelter overnatning.
Jeg kunne tænke mig en suppe med grøntsager og kød til aftensmad, evtl pandekager til dessert.
Ristede rundstykker med ost til morgenmad.
Hvad har i andre lyst til?
Køretur på mcHvis vi kører i en tur der nede (uden pause, nedbrud, vejrforhold som i dag (men det gør vi jo ikke)), tager det ca 2,5h på mc at komme der nede. Incl pause, lidt tekniske problemer, mere smadrede veje ligger jeg så 2h på. Mit forslag der, at vi kører kl 12.00 fra Klatten. (Turen med bilen tager ca 1h.)
OBS: Denne indlæg bliver løbende opdateret, så snart at der er nyheder - så hold øje med den.