Jeg har 2 store mål i 2014.1. At bestå køreprøven.2. At køre på min MC - selv og gerne uden at vippe den om på ryggen.
Jeg tror mit mål skal være MAX at styrte 1 gang i næste sæson.
Hej Karen og Ole. Hvis i skal med til Assen, så skal i snarest tage kontakt til Mike ang. billetter. Dvs. inden udgangen af januar.