Igen - igen - en tur til Åbent hus
Denne gang til Brdr. Jensens butik i Horsens. Der er åbent hus fra kl. 10-15 alle påskedage.
Vi finder en snedig rute derop og vel fremme kan man shoppe løs eller bare kigge på det kæmpe udvalg af cykler og tilbehør.
Tjek selv butikken på: motorcykel.jensenas.dk
Afgang fra Klatten kl. 10 - husk at "fodre" hingsten inden vi kører . . . og Grete - tjek batteriet

Tilmelding er ikke nødvendig - just be there!
Hilsen Kickstarteren -
som kører på 50% pt . . .