Bror Søren og jeg havde en rigtig fin tur i går. Første stop var ved Wilhelmsen i Oeversee for at se på lidt nyt tøj, men ingen handel denne gang. Videre til færgen ved Misunde hvor vi på sydsiden kørte lidt offroad (læs natursti) langs med vandet. Der så vi to havørne meget tæt på . Derefter små veje tværs over Slesvig til Eider speerwerk (slusen) med et lille stop for at nyde udsigten over vadehavet. Videre nordpå gennem Husum, over grænsen ved Rudbøl gennem Kongens mose ved Abild og så direkte hjem. 450 km fra kl0930 - 1745. Så gjorde et langt varmt bad underværker .