Forfatter Emne: MC udstilling i Legeparken 2016  (Læst 3298 gange)

Claus Andersen

• Sr. Member
  • En frø er en frø
    • GeGreenenergi
MC udstilling i Legeparken 2016
« Svar #1 Dato: Oktober 29, 2015, 11:17:37 am »
Hej alle
Torsdag d. 5. november håber jeg at så mange så mulig møder op til det annoncerede medlemsmøde, hvor vi skal beslutte om vi vil lave en udstilling i Legeparken 2016 - i løbet af sommeren, og samtidig fejre vores 20 års jubilæum.

MC udstillingen er en ide der opstod for ca. 2 år siden da Ole Futtrup havde en af sine vagter i Legeparken og jeg var på besøg med min datter, og så de skønne rammer som parken tilbyder. Siden har tiden gået med udarbejdelse af et "konkret" forslag, som nu endelig er blevet godkendt af kommunen og de glæder sig til at modtage vores tilsagn og program for dagen, såfremt vi Klatten beslutter det.
Hvorfor er det så en god ide - som jeg ser det er hoved formålene:

- Profilering af Klatten generelt
- Fasthold udbygge den opbyggede goodwill i lokalsamfundet
- Bredere appeal til forskellige MC årgange (MC ‘ister)
- Styrke fællesskabet på tværs af div. MC interesser
- Skabe en årlig tilbagevende MC Klat-begivenhed

Hvad skal der så i praksis ske på dagen - oplægget bygger på et 1 dags arrangement, hvor hoved temaet er en MC udstilling, som MC ister kan komme og deltage i, samt udstilling af relaterede aktivitet, som fx forskellige MC sports klubber: Road Racing, Cross, Dragster mv.  fælles for alle er at de skal stille op og udstille, samt repræsenterer deres sport og vise mulighederne for helt unge til "gamle" el. klassisk som jeg selv deltager i - desuden skal der være en række udstillere af  MC karakter.
Alle udstillere skal selv sørge for opbygning, oprydning mv. således vi "kun" skal koordinere tingende.
I Klat regi forstiller jeg mig at vi indretter et af husene i Parken, som vores klubhus og giver et indtryk af hvem vi er og samtidig viser ting/billeder mv. de 20 år som nu er gået.
For at få et sådan arrangement op og stå skal vi selvfølgelig hjælpes ad og generelt se det some et fælles projekt, men for at det skal være en overkommelig opgave forstiller jeg mig at vi opdeler os i mindre arbejds/tovholder grupper (2-3 i hver) med nogle få og overskuelige opgaver til hver i gruppen. Grupperne ser som udgangspunkt således ud:

- Koordinerings - hold: Udstillere, markedsføring, økonomi .
- Plads hold - MC udstilling, opdeling af parken, anvisning af pladser
- Klubhus hold - Indretning af "klubhus", servering af kaffe & kage, sidevognskørsel
- Internethold hold - oplæg til hjemmeside, Facebook, visitkort

Alt dette er selvfølgelig på frivillig basis og jeg håber at selvfølgelig at der er en del der vil påtage sig være i en eller flere af de grupper, selvfølgelig afhængig ens egen private situation: arbejde, generel interesse, kompetencer mv.
Så mød op torsdag 5. nov. kl 19 hvor jeg vil præsenterer projekter i yderligere detaljer, Jeg håber der kommer så mange som muligt så vi kan tage en beslutning der repræsenterer, hvad hovedparten af Klattens medlemmer vil.
Er der yderligere spørgsmål inden mødet så ring 40751820 / 89381013. Skulle du være forhindret vil jeg meget gerne have en tilkendegivelse om du synes det er en god ide, samt evt. hvilken gruppe du kunne være interesseret i
Vel mødt Claus
« Senest Redigeret: Oktober 29, 2015, 03:13:48 pm af Claus Andersen »
"go twin go Ducati"