Her er der levende musik fredag og lørdag aften.
Lørdag eftermiddag kører vi orienteringsløb alle kan være med her, veje og naturen er en oplevelse.
Ind imellem alt det er der almindelig hygge.
1977 var første gang jeg var med, så vi er nogle stykker fra den tid, der bruger dette træf. Så her er alle aldersgrupper. Det er et lille træf ca. 150-200 mennesker.