Så kan abstinenserne snart godt lægge sig igen.... -der er MOTO GP fra Le Mans.
Søndag den 18. maj.
Moto3 RAC - 11:00
Moto2 RAC - 12:20
MotoGP RAC - 14:00
Når grillpølserne har lagt sig ville det jo være oplagt at køre en frisk tur....
I skrivende stund er vejrudsigten jo perfekt !
....hvem er med ??
Thomas - Benelli899