Linkede begivenheder

  • Røde Kors arrangement: August 17, 2014Please login or register to sign up for this event.

Forfatter Emne: Kørsel med handicappede på Røde Kors  (Læst 2716 gange)

klattenadmin

  • Gæst
Sv: Kørsel med handicappede på Røde Kors
« Svar #3 Dato: April 13, 2014, 07:02:28 pm »
Deres lagkager plejer at være rigtig gode  :P
...jamen så er det jo afgjort

Finn Damkjær

  • Bestyrelse
  • Sr. Member
  • *
  • Indlæg: 329
Sv: Kørsel med handicappede på Røde Kors
« Svar #2 Dato: April 07, 2014, 12:17:21 pm »
Deres lagkager plejer at være rigtig gode  :P
2004 Aprilia Caponord ETV 1000
2018 Kawasaki Versys X-300

Torben Krag

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 99
Kørsel med handicappede på Røde Kors
« Svar #1 Dato: April 07, 2014, 10:33:12 am »
Arrangementet er hovedsageligt for sidevogncykler men solo-er må også gerne være med.

Vi mødes i Klatten senest kl. 13.30 og kører samlet til Røde Kors på Sjællandsvej 3-7 i Kolding, hvor vi slutter ca. kl. 16.

Beboerne kører en tur i sidevogn i det tempo som de kommer 'ombord' i, og når alle har fået en tur, er der kaffe og kage.
De, der ikke er ude og kører tur, hjælper til og hygger med beboerne og personalet.

ALLE MED SIDEVOGN ER MEGET VELKOMNE !!!
Hvorfor sidde inde, når alt håb er ude.