MC Klatten forum
Nyheder:
Hjem
Forum
Hjælp
Søg
Kalender
Billeder/Media
Log ind
Registrér
MC Klatten forum
»
Information fra Klat til Klat
»
Begivenheder/Arrangementer/Køreture
»
Kold Skulder.( Vinter træf)
« forrige
næste »
Udskriv
Sider: [
1
]
Forfatter
Emne: Kold Skulder.( Vinter træf) (Læst 2030 gange)
Maren
Administrator
Hero Member
Indlæg: 1645
Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
Sv: Kold Skulder.( Vinter træf)
«
Svar #4 Dato:
Oktober 29, 2014, 06:32:46 pm »
Hvad så med strippere?
Vores ven her er måske også der
Logget
Keld Rasmussen
Bestyrelse
Sr. Member
Indlæg: 353
Sv: Kold Skulder.( Vinter træf)
«
Svar #3 Dato:
Oktober 29, 2014, 06:26:23 pm »
Hej Maren.
Jeg har været der en 3 gange, det går mest op i røverhistorier øl og mad. Lørdags turen plejer at foregå i en militær lastbil til Bindeballe Købmandsgård.
Logget
Maren
Administrator
Hero Member
Indlæg: 1645
Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
Sv: Kold Skulder.( Vinter træf)
«
Svar #2 Dato:
Oktober 29, 2014, 12:27:59 pm »
Og her en link til det:
http://www.hotwheelsbillund.dk/262902757
Har du været der før? Jeg kunne tænke mig at køre der hen som enkel tur og spise gris
Men det er ret tæt på or for lidt program for at overnatte der, synes jeg. Eller er det der bare fedt?
Husk at oprette arrangementer i kalenderen (ikke under arrangmenter), så at man kan se dem i kalenderen. Og bare sig til, hvis jeg skal hjælpe med det.
Logget
Keld Rasmussen
Bestyrelse
Sr. Member
Indlæg: 353
Kold Skulder.( Vinter træf)
«
Svar #1 Dato:
Oktober 29, 2014, 11:50:37 am »
Hej er der nogle der vil med på efterårs træf/vintertræf.
Hos Hot Wheels i Billund den 15-16 November. Hilsen Keld.
Logget
Udskriv
Sider: [
1
]
« forrige
næste »
MC Klatten forum
»
Information fra Klat til Klat
»
Begivenheder/Arrangementer/Køreture
»
Kold Skulder.( Vinter træf)