Nej Niels, så billig kommer du ikke afsted! Da kaffe'en er gratis alligevel i klubben, forslår jeg, at du tager kiks med (for alle) næste gang du kommer. Så kan vi diskutere "din sandhed" derfra...
Husk der er mulighed for at se både Hells Angels og Bandidos medlemmer på fri fod (uha uha da da).
Jeg havde tænkt mig at tage derover. Er der nogen som vil køre med?