Go'morgen Klatter
Tak for en hyggelig aften. Selskabet var i top og kampen gik jo som den skulle

Maren og jeg mødtes i klubben ved 18 tiden. Søren var igang med at skifte for-gaffel på sin XT - den skal jo være klar til Island med Torben! Jeg kørte i REMA med Maren og vi handlede ind til mexikansk - især nachos og guacamole - som er Maren er helt vild med. Imens vi lavede maden mixede Maren en lille drink som også blev serveret til den arbejdende i værkstedet.
Da vi spiste kom Ole dumpende. På trods af at han lige havde været ved tandlæge, noget med en visdoms-tand (ja, tro det eller ej . . .) så kunne han godt klemme en pandekage ned. Heldigt at der var mad nok.
Niels og Malene kom for at arbejde på Niels's nye projekt med at sætte han nye gamle Yamaha i stand. Men de endte da også foran skærmen senere.
Per og Bente kom til kampen. Det var Per's fødselsdag og tænk at de valgte at komme i klubben for at være sammen med os. Det er da et kæmpe kompliment.
Jeg gik som den første - skulle op ad "Bjørne-bakken" (suk) - så jeg ved ikke hvordan eller hvor længe det fortsatte i klubben.
Nå, men ville egentlig bare fortælle at selvom man ikke kan se på tilmeldingen at der kommer ret mange, så bliver det altid til en god lille flok.
God dag derude . . .