Linkede begivenheder

• Håndbold EM semifinalen: Januar 24, 2014Please login or register to sign up for this event.

Forfatter Emne: Mere håndbold og nachos i Klatten  (Læst 5606 gange)

Havtrold

• Gæst
Sv: Mere håndbold og nachos i Klatten
« Svar #9 Dato: Januar 25, 2014, 05:15:24 pm »
Også godmorgen fra mig (ja, jeg ved godt at det er ved med at blive mørkt igen) ;)
Det var igen en rigtig sjov og hyggeligt aften/nat, og er altid bare en glæde at finde på noget og starte det i Klatten. Store tak til Karen-Kickstarter -> KK

Hæ hæ, ja det lyder jo næsten som om du lige er stået op  ;)
Selv tak Frk Kickstarter - vi ses!

Maren

• Administrator
  • Hero Member
  • Honda NTV '96 Yamaha XT 1100 KTM 400 exc
« Svar #8 Dato: Januar 25, 2014, 05:03:39 pm »
Også godmorgen fra mig (ja, jeg ved godt at det er ved med at blive mørkt igen) ;)
Det var igen en rigtig sjov og hyggeligt aften/nat, og er altid bare en glæde at finde på noget og starte det i Klatten. Store tak til Karen-Kickstarter -> KK

microlaxx

• Gæst
« Svar #7 Dato: Januar 25, 2014, 03:41:20 pm »
Planlægning ........planlægning ............planlægning , Karen  :P

Finn Damkjær

• Bestyrelse
  • Sr. Member
  • *
« Svar #6 Dato: Januar 25, 2014, 12:59:49 pm »
Dejligt at høre at der alligevel kom en flok. Ja, der foregår meget mere i klubben end man lige kan se på Forum eller i bogen i Klatten. Jeg synes det er rigtig fint at der er nogen der tager initiativ til at skabe aktivitet i klubben. det viser sig jo som regel at der er rimelig opbakning hvis der bare er en der tager dette initiativ.  ;D
2004 Aprilia Caponord ETV 1000
2018 Kawasaki Versys X-300

Havtrold

• Gæst
« Svar #5 Dato: Januar 25, 2014, 10:49:04 am »
Go'morgen Klatter

Tak for en hyggelig aften. Selskabet var i top og kampen gik jo som den skulle   ;)

Maren og jeg mødtes i klubben ved 18 tiden. Søren var igang med at skifte for-gaffel på sin XT - den skal jo være klar til Island med Torben! Jeg kørte i REMA med Maren og vi handlede ind til mexikansk - især nachos og guacamole - som er Maren er helt vild med. Imens vi lavede maden mixede Maren en lille drink som også blev serveret til den arbejdende i værkstedet.

Da vi spiste kom Ole dumpende. På trods af at han lige havde været ved tandlæge, noget med en visdoms-tand (ja, tro det eller ej . . .) så kunne han godt klemme en pandekage ned. Heldigt at der var mad nok.

Niels og Malene kom for at arbejde på Niels's nye projekt med at sætte han nye gamle Yamaha i stand. Men de endte da også foran skærmen senere.
Per og Bente kom til kampen. Det var Per's fødselsdag og tænk at de valgte at komme i klubben for at være sammen med os. Det er da et kæmpe kompliment.

Jeg gik som den første - skulle op ad "Bjørne-bakken" (suk) - så jeg ved ikke hvordan eller hvor længe det fortsatte i klubben.
Nå, men ville egentlig bare fortælle at selvom man ikke kan se på tilmeldingen at der kommer ret mange, så bliver det altid til en god lille flok.
God dag derude . . .

Havtrold

• Gæst
« Svar #4 Dato: Januar 25, 2014, 10:30:06 am »
Ej altså ..........jeg hørte da dig af i går Karen ? Lavede da anden aftale i aftes """"""""""""""

Ja, men det var noget vi først fandt på senere på aftenen og da var du gået. Jeg sendte en sms om morgenen til hele Klatten. Fik du ikke den?
Der kommer helt sikkert andre hyggelige aftener i klubben.

microlaxx

• Gæst
« Svar #3 Dato: Januar 24, 2014, 08:09:01 pm »
Ej altså ..........jeg hørte da dig af i går Karen ? Lavede da anden aftale i aftes """"""""""""""

Vium

• Gæst
« Svar #2 Dato: Januar 24, 2014, 06:43:55 pm »
Hej i to kickstartere. Flot initiativ, jeg kan ikke komme, desværre, det er sikkert super hyggeligt. håber vi ses på tirsdag. God weekend. Hilsen Jan (Honda Transalp).

Havtrold

• Gæst
Mere håndbold og nachos i Klatten
« Svar #1 Dato: Januar 23, 2014, 10:38:25 pm »
Kom og hyg med dine festlige klubkammerater i Klatten.

Vi spiser lækker mexikansk mad sådan ca kl 19. Kampen starter kl. 21.00

Hvis du vil spise med skal du melde dig til senest kl. 17 - fredag.
Hvis du kommer efter maden er det ikke nødvendigt at melde dig til.
Men vi vil da gerne høre i en kommentar om du kommer.

Hilsen Kickstarterne  8) :o
« Senest Redigeret: Januar 23, 2014, 10:43:30 pm af Karen Lunderskov »