MC Klatten forum

Information fra Klat til Klat => Begivenheder/Arrangementer/Køreture => Emne startet af: Roadrunner efter Oktober 19, 2014, 12:08:01 pm

Titel: Søges: Tovholder til Juleafslutning d. 18/12
Indlæg af: Roadrunner efter Oktober 19, 2014, 12:08:01 pm
Hvem handler ind, vender skiverne og varmer gløggen?
. . . ved Juleafslutningen torsdag d. 18/12


Vi skal drikke gløgg og spise æbleskiver samt se billeder fra året som gik.

PS: Der er en masse gløgg mix tilbage fra sidste år.
Titel: Sv: Søges: Tovholder til Juleafslutning d. 18/12
Indlæg af: Per B. efter December 18, 2014, 12:19:42 pm
Heller ikke i år kan jeg være med til juleafslutningen. Desværre er det efterhånden blevet en dårlig tradition, at jeg skal arbejde på denne dag.
Men når jeg nu ikke kan være med, så kan jeg da levere EN JULEHISTORIE. Idéen og emnet er kraftigt inspireret, nogle ville sige tyvstjålet fra tidligere tiders julehistorier i Touring Nyt.
Jeg undskylder på forhånd, nok specielt til formanden, hvis jeg har fornærmet nogen. Det hele er kun ment som sjov.

GLÆDELIG JUL TIL ALLE KLATTER!
Titel: Sv: Søges: Tovholder til Juleafslutning d. 18/12
Indlæg af: Torben Krag efter December 18, 2014, 04:14:52 pm
Halløj Per!

Du ligger sandelig ikke på den lade side, (mens Bente forbereder julen) :)

Tak for en rigtig julehistorie.

Du er hermed udnævnt til Over-klat-poet.

Synd du ikke kommer og læser den højt for os i aften, men god arbejdslyst til dig.

Julehilsner fra Skovbogade (og den gamle BMW).
Titel: Sv: Søges: Tovholder til Juleafslutning d. 18/12
Indlæg af: Roadrunner efter December 20, 2014, 11:35:40 am
Her er julefreden ved at være indtrådt og jeg sidder og kigger på hvad der er sket på forummet. Så var der lige en julehistorie.
Tak, Per for en hyggelig lille historie. Godt skrevet og fuld af humor. Jeg glæder mig til mere af det til Nytårsfesten!