MC Klatten forum

Information fra Klat til Klat => Begivenheder/Arrangementer/Køreture => Emne startet af: Claus Andersen efter Oktober 05, 2014, 05:15:31 pm

Titel: After Season Party
Indlæg af: Claus Andersen efter Oktober 05, 2014, 05:15:31 pm
Hej alle
Afstemningen bliver kun brugt til at identificere interesse og eller rette fejl. som fx tilmeldingsfrist for kort. for dyr osv.
PS svar gerne på flere muligheder
Med venlig hilsen
Claus og Kickstarterne
Titel: Sv: After Season Party
Indlæg af: Niels efter Oktober 05, 2014, 05:58:05 pm
Ønsker ikke spisning, vil bare drikke mig fuld. :)
Titel: Sv: After Season Party
Indlæg af: Maren efter Oktober 05, 2014, 07:23:15 pm
Godt så Niels! Jeg har også købt in til longdrinks ;) Kom bare tørstig!
Vi fester alligevel, se her: http://www.mc-klatten.dk/forum/index.php?topic=367.msg1291#msg1291
Titel: Sv: After Season Party
Indlæg af: Søren Buus efter Oktober 06, 2014, 12:19:27 am
Stor forvirring om tilmelding. Her mener jeg dato'er i sms
Og så er Klatten måske blevet SLATTEN ::)
I de gode gamle dage kunne Vi fint lave en fest med fulde huse og Folk 8)
Titel: Sv: After Season Party
Indlæg af: Klaus Mikkelsen efter Oktober 06, 2014, 11:24:59 pm
Vi er nogen der stadig er på mc ture, som hvis vejret tillader forventer en tur syd over, evt Berlin, derfor er det om vinteren der er tid.
Titel: Sv: After Season Party
Indlæg af: Henning Muszynski efter Oktober 27, 2014, 01:08:47 am
Havde weekend med mine sønner. Og en drukfest var nok ikke lige det vi skulle med til. Beklager sådan er det når klatter bliver ældre og har børn. Slatten eller ej.