MC Klatten forum
Information fra Klat til Klat => Begivenheder/Arrangementer/Køreture => Emne startet af: Claus Andersen efter Oktober 05, 2014, 05:15:31 pm
-
Hej alle
Afstemningen bliver kun brugt til at identificere interesse og eller rette fejl. som fx tilmeldingsfrist for kort. for dyr osv.
PS svar gerne på flere muligheder
Med venlig hilsen
Claus og Kickstarterne
-
Ønsker ikke spisning, vil bare drikke mig fuld. :)
-
Godt så Niels! Jeg har også købt in til longdrinks ;) Kom bare tørstig!
Vi fester alligevel, se her: http://www.mc-klatten.dk/forum/index.php?topic=367.msg1291#msg1291
-
Stor forvirring om tilmelding. Her mener jeg dato'er i sms
Og så er Klatten måske blevet SLATTEN ::)
I de gode gamle dage kunne Vi fint lave en fest med fulde huse og Folk 8)
-
Vi er nogen der stadig er på mc ture, som hvis vejret tillader forventer en tur syd over, evt Berlin, derfor er det om vinteren der er tid.
-
Havde weekend med mine sønner. Og en drukfest var nok ikke lige det vi skulle med til. Beklager sådan er det når klatter bliver ældre og har børn. Slatten eller ej.